Bugatti: Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο

Bugatti: Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο
Πέρσι, στη Γενεύη, η Bugatti είχε παρουσιάσει τη νέα Chiron των 1.500 ίππων. Είχε υποσχεθεί ότι θα πουλούσε 500 τεμάχια. Στη φετινή έκθεση – και ένα χρόνο μετά - η ακριβοθώρητη φίρμα φαίνεται να έχει πιάσει τον στόχο της, για ένα μοντέλο που κοστίζει στη βασική του έκδοση 2,4 εκατ. ευρώ. Ο Νίκος Λιβανός αναμοχλεύει και άλλες λεπτομέρειες και τις παραθέτει στο www.pagenews.gr.

Από αύριο, στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρελάσουν – στην πρώτη δημοσιογραφική ημέρα – αρκετά νέα μοντέλα που θα βγουν στους δρόμους μέσα στο 2017 αλλά και πολλά κόνσεπτ, ως προάγγελοι μελλοντικών οχημάτων και τεχνολογιών. Εκεί, το ενδιαφέρον θα στραφεί παραδοσιακά και στις εξωτικές, super cars κατασκευές, σαν της Bugatti που πλέον βλέπει τις τετράτροχες δημιουργίες της να μοσχοπουλιούνται, χωρίς ιδιαίτερο κόπο, σε αντίθεση με άλλες ακριβοθώρητες φίρμες που τα περισσότερα μοντέλα τους παραμένουν στο ράφι! Ειδικότερα, από αύριο, στο ελβετικό σαλόνι τα στελέχη και oι μάνατζερ της Bugatti θα περηφανεύονται για τη νέα Chiron επειδή δεν προλαβαίνει να πουλάει!

Και τι εννοούμε ότι πουλάει; Σε αριθμούς, η Bugatti φαίνεται να έχει πιάσει τον μισό στόχο της, δηλαδή, από τα 500 Chiron που ήταν η προγραμματισμένη παραγωγή ήδη υπάρχουν σε λίστα αναμονής 250 πελάτες (το 40% των πελατών είναι από την ευρωπαϊκή αγορά). Μόνο που θα πρέπει να περιμένουν 2-3 χρόνια, μιας και η Bugatti – με φουλ τις μηχανές της – μπορεί να παράγει περίπου 60- 65 Chiron ανά έτος. Έτσι, το εργοστάσιο παραγωγής που βρίσκεται στη Γαλλία έχει τη δυνατότητα να παραδίδει έως πέντε Chiron ανά μήνα!

Για να σας συστήσουμε την Chiron, το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο με ισχύ 1.500 ίππους και ροπή 1.600 Nm. Κινείται από έναν W12 κινητήρα 8 λίτρων ( δεν θέλουμε να γνωρίζουμε τα τέλη κυκλοφορίας στην χώρα μας) ενώ ζυγίζει 2 τόνους – δηλαδή σε κάθε τόνο αντιστοιχούν 750 ίπποι. Σε επιτάχυνση, τα 0-100χλμ/ώρα έρχονται σε 2.5 δευτερόλεπτα ενώ για τα 200χλμ/ώρα χρειάζονται λιγότερα από 6.5 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική του, η εταιρεία αναφέρει ότι μπορεί να πιάσει έως και τα 430χλμ/ώρα, αρκεί να το ζητήσει ο πελάτης ( πάντως το ταχύμετρο είναι αναλογικό και τερματίζει στα 500χλμ/ώρα!).

Όσο για την τιμή της; Η εταιρεία αναφέρει ότι κοστίζει 2.4 εκατομμύρια ευρώ, ενώ απαιτείται προκαταβολή άνω των 200.000 ευρώ. Τα υπόλοιπα 2,2 εκατομμύρια εξοφλούνται μόλις το μοντέλο είναι έτοιμο προς παράδοση. Σαφώς, τα 2,4 εκατομμύρια ευρώ αφορούν την «βασική» έκδοση. Αν κάποιος θέλει όλο το σώμα του μοντέλου να είναι από carbon 100%, τότε θα πρέπει να καταβάλει επιπλέον άλλα 250.000 ευρώ. Μόνο 5.000 ευρώ κοστίζει η διχρωμία στο πίσω τμήμα, ενώ αν οι ζάντες χαραχτούν με διαμάντι, τότε ο λογαριασμός ανεβαίνει άλλα 10.000 ευρώ.

n

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play