Νέο Volvo XC60: Όταν οι Σουηδοί πλησιάζουν τον …Κιτ!
Σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, μοντέλα που κρατάνε την απόσταση του οχήματος σε σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, οχήματα που φρενάρουν όταν διαπιστώσουν έκτακτο περιστατικό. Πιο απλά, τα σύγχρονα αυτοκίνητα που έχουν μάτια και βλέπουν. Η εποχή των ιπποδυνάμεων, η λατρεία της ταχύτητας και των 0-100 έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα, με τα ηλεκτρονικά συστήματα, τα Multimedia κ.α. που ενισχύουν την άνεση – και κυρίως την ασφάλεια – να έχουν περάσει σε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Για παράδειγμα, η Volvo ήδη εξοπλίζει – σχεδόν στον βασικό εξοπλισμό των μοντέλων της – τα αυτοκίνητα της με το αναβαθμισμένο City Safety. Ποια είναι η δουλειά του; Το City Safety έχει ένα σημαντικό ρόλο, την αποφυγή συγκρούσεων με οχήματα, πεζούς και μεγάλα ζώα.
Τώρα, η Volvo Cars ετοιμάζεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την οδική ασφάλεια με τρία νέα προηγμένα συστήματα ασφάλειας – υποβοήθησης του οδηγού. Στόχος αυτών, να διατηρούν το αυτοκίνητο μακριά από επικίνδυνες οδικές καταστάσεις τη στιγμή ακριβώς που εξελίσσονται. Τα συστήματα αυτά θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο ολοκαίνουργιο Volvo XC60, που θα αποκαλυφθεί στο 87ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, την επόμενη εβδομάδα.
Ο βασικός ρόλος των νέων συστημάτων είναι να επεμβαίνουν αυτόματα στο τιμόνι, να πραγματοποιούν ήπιες κινήσεις – αριστέρα ή δεξιά – με στόχο να αποφευχθεί μια σύγκρουση όταν ο οδηγός δεν την έχει αντιληφθεί. Η Volvo εκτιμά ότι με αυτά τα νέα συστήματα το νέο XC60 θα είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στον κόσμο. «Χάρη στην προσθήκη των νέων συστημάτων υποβοήθησης τιμονιού, ελαττώνουμε περαιτέρω την πιθανότητα να συμβεί μια σύγκρουση», δήλωσε η Μαλίν Έκχολμ (Malin Ekholm), Διευθύντρια του Volvo Car Safety Centre.
Επίσης, άλλο ένα νέο σύστημα, το Oncoming Lane Mitigation ή καλύτερα το Σύστημα Αποφυγής Οδήγησης στο Αντίθετο Ρεύμα θα βοηθά τους οδηγούς να αποφύγουν συγκρούσεις με οχήματα που έρχονται από την αντίθετη κατεύθυνση. Θα λειτουργεί σε ταχύτητες από 60 έως και 140χλμ/ώρα ενώ θα προειδοποιεί τον οδηγό όταν αυτός κινείται ακούσια έξω από τη λωρίδα του. Αν το σύστημα διαπιστώσει ότι ο οδηγός δεν επεμβαίνει, τότε, το σύστημα θα αναλαμβάνει ρόλο. Να επαναφέρει μέσω των διορθωτικών κινήσεων στο τιμόνι, το αυτοκίνητο στην σωστή λωρίδα και όχι στο αντίθετο ρεύμα!
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας