Μουντιάλ 2022: Στον “αέρα χρυσά” συμβόλαια μετά την απαγόρευση αλκοόλ – Ανήσυχοι οι χορηγοί

Μουντιάλ 2022: Στον “αέρα χρυσά” συμβόλαια μετά την απαγόρευση αλκοόλ – Ανήσυχοι οι χορηγοί
Οι χορηγοί δεν αποκλείεται να επιλέξουν ακόμα και τη νομική οδό ώστε να αποζημιωθούν, μετά την απαγόρευση πώλησης αλκοόλ στα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου

“Πονοκέφαλο” δισεκατομμυρίων προκαλούν στη FIFA οι ανησυχίες χορηγών του Παγκοσμίου Κυπέλλου, σχετικά με τα συμβόλαιά τους λίγες ώρες αφότου απαγορεύτηκε το αλκοόλ από τα γήπεδα από τις αρχές του Κατάρ, μια απόφαση που περιέπλεξε το συμβόλαιό του 75 εκατομμυρίων δολαρίων με την ζυθοποιία της Budweiser, σύμφωνα με τον Guardian.

Ένας εκπρόσωπος άλλου μεγάλου χορηγού, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας, είπε ότι πολλοί εταίροι ένιωσαν «απογοητευμένοι από τη FIFA με πολλούς τρόπους». Ανέφεραν επίσης ότι είχαν γίνει άτυπες συζητήσεις σχετικά με πιθανές συμβατικές παραβιάσεις και παραβίαση των παραδοτέων.

«Ο καθένας έχει μια δυσαρέσκεια με κάποιον τρόπο ή μορφή», πρόσθεσαν. «Υπάρχει πολλή «ανασυγκρότηση» [σε εξέλιξη] για να καταλάβουμε ποιες είναι οι συμβατικές επιλογές».

Νωρίτερα η FIFA επιβεβαίωσε με μια σύντομη δήλωση ότι το αλκοόλ δεν θα πωλείται εντός ή γύρω από τα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

«Μετά από συζητήσεις μεταξύ των αρχών της χώρας υποδοχής και της FIFA, ελήφθη απόφαση να επικεντρωθεί η πώληση αλκοολούχων ποτών στο Φεστιβάλ Φιλάθλων της FIFA, σε άλλους προορισμούς φιλάθλων και αδειοδοτημένους χώρους, αφαιρώντας τα σημεία πώλησης μπύρας από την περίμετρο του σταδίου του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2022 του Κατάρ». είπε.

«Δεν υπάρχει καμία επίδραση στην πώληση του Bud Zero, το οποίο θα παραμείνει διαθέσιμο σε όλα τα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ».

Ωστόσο, τώρα αντιμετωπίζει την προοπτική νομικής δράσης από την Budweiser, εκτός εάν μπορεί να συμφωνηθεί κάποιο είδος αποζημίωσης με το Κατάρ.

Λίγο πριν την ανακοίνωση, η αμερικανική μάρκα μπύρας έστειλε ένα tweet που έλεγε: «Λοιπόν, αυτό είναι άβολο…», το οποίο ωστόσο διαγράφηκε λίγο αργότερα

Η πώληση του αλκοόλ ελέγχεται αυστηρά στο Κατάρ, ένα συντηρητικό μουσουλμανικό έθνος, αλλά οι διοργανωτές είχαν υποσχεθεί ότι θα ήταν διαθέσιμο σε χώρους αγώνων και οπαδικές ζώνες – και θα είχε λογική τιμή.

Ωστόσο, αποφάσισε τώρα ότι το αλκοόλ θα είναι διαθέσιμο στους αγώνες μόνο σε κουτιά φιλοξενίας, όπου οι φθηνότερες σουίτες είναι σχεδόν 20.000 £ το ματς, και σε ορισμένες fan zones μετά τις 19:00, όπου θα κοστίζει σχεδόν £ 12 για 500 ml Budweiser.

Σύμφωνα με τους New York Times, τα μέλη του προσωπικού ενημερώθηκαν ότι η κίνηση ακολούθησε τις συμβουλές ασφαλείας, αλλά ότι η αλλαγή προήλθε με απόφαση της βασιλικής οικογένειας, την οποία εν μέρει ο  Guardian αποδίδει στην κουλτούρα της μη κατανάλωσης αλκοόλ των χωρών της ευρύτερης περιοχής του Κόλπου και της Ασίας.

Μέχρι πρόσφατα, οι διοργανωτές έλεγαν πάντα ότι θα έβρισκαν έναν τρόπο να βρουν μια μέση λύση ανάμεσα στα γούστα των δυτικών θαυμαστών και τη συντηρητική κουλτούρα του Κατάρ. Αυτό το μήνυμα επανέλαβε πρόσφατα η Fatma al-Nuaimi, επικεφαλής επικοινωνίας για την Ανώτατη Επιτροπή, η οποία είπε: «Όταν πρόκειται για το αλκοόλ, η φιλοξενία είναι μέρος της κουλτούρας μας, ακόμα κι αν το αλκοόλ δεν είναι. Έτσι θα είναι στα μέρη που θα συγκεντρωθούν οι οπαδοί, αλλά όχι ανοιχτά στους δρόμους».

Ο επίσημος οδηγός θαυμαστών του οργανισμού αναφέρει επίσης ότι «οι κάτοχοι εισιτηρίων θα έχουν πρόσβαση στα προϊόντα Budweiser, Budweiser Zero και Coca-Cola εντός της περιμέτρου του σταδίου» για τουλάχιστον τρεις ώρες πριν από τους αγώνες και για μία ώρα μετά.

Η είδηση ​​έγινε δεκτή με απογοήτευση από την Ένωση Υποστηρικτών του Ποδοσφαίρου, η οποία αμφισβήτησε εάν οι Καταριανοί είναι πλεον φερέγγυοι και για τις υπόλοιπες υποσχέσεις τους.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play