Φόρμουλα 1: Θρίαμβος του Λεκλέρκ στο Μπαχρέϊν
Πηγή: FormulaRapida.net
Την περίμεναν εδώ και 2,5 χρόνια αυτή την μέρα οι άνθρωποι της Ferrari. Στο πρώτο γκραν – πρι της φετινής Φόρμουλα 1, οι δύο πιλότοι της πέρασαν πρώτοι την καρό σημαία του τερματισμού!
Ο Σαρλ Λεκλέρκ ξεκίνησε πρώτος και στην ίδια θέση τελείωσε τον αγώνα, έχοντας πίσω του τον Κάρλος Σάϊνθ. Η Ferrari είχε να δει οδηγό της να νικήσει, από τη Σιγκαπούρη το 2019 και στο ίδιο γκραν – πρι είχε κάνει το 1-2 με τους Φέτελ και Λεκλέρκ. Για τον Λεκλέρ ήταν η πρώτη του νίκη μετά από τον αγώνα στη Μόντσα τον Σεπτέμβριο του 2019.
Ο Μονεγάσκος κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Μαξ Φερστάπεν στις τρεις προσπάθειες του Ολλανδού να τον προσπεράσει μετά από πτι-στοπ. Στις δύο πρώτες επέστρεψε στην πίστα οριακά μπροστά από τον πρωταθλητή, αλλά κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία. Ειδικά μετά το πρώτο πιτ-στοπ οι δύο διεκδικητές της νίκης είχαν μια εντυπωσιακή μονομαχία, στην οποία ο Φερστάπεν πέρασε δύο φορές, αλλά ο Λεκλέρ ανέκτησε άμεσα την πρώτη θέση. Ο Ολλανδός προσπάθησε και για τρίτη φορά, αλλά κατέληξε να έχει ένα έντονο μπλοκάρισμα που κατέστρεψε το σετ ελαστικών του.
Ο Φερστάπεν και η RBR αποφάσισαν να κάνουν και τρίτο πιτ-στοπ, χωρίς να έχουν τίποτα να χάσουν, βάζοντας τη μαλακή γόμα για να επιτεθούν στον Λεκλέρ καθώς ο Μονεγάσκος φαινόταν ότι θα διατηρούσε τον έλεγχο του αγώνα μέχρι τέλους. Η Ferrari δεν το έκανε αμέσως, διότι ο Φερστάπεν επέστρεψε στην πίστα περίπου 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λεκλέρ.
Ο Ολλανδός άρχισε να αντιμετωπίζει προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Έτσι, σύντομα ο Σάινθ κατάφερε να τον περάσει για τη 2η θέση, και δευτερόλεπτα μετά ο Ολλανδός αναγκάστηκε να επιστρέψει στα πιτς και να εγκαταλείψει, τρεις γύρους πριν την καρό σημαία.
Ο Πέρεζ έμεινε στο τέλος να αμύνεται από τον Λιούις Χάμιλτον για τη μάχη της 3ης θέσης την οποία τελικά κέρδισε ο Βρετανός. Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Τζορτζ Ράσελ με την έτερη Mercedes και οι Κένιβ Μάγκνουσεν και Βάλτερι Μπότας, που επιβεβαίωσαν την αναγέννηση των Haas και Alfa Romeo αντίστοιχα. Η πρώτη εξάδα είχε τέσσερις κινητήρες της Ferrari.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας