ΑΑΔΕ: Επεκτείνει περαιτέρω την υπηρεσία “Τα αιτήματά μου”
Επεκτείνεται περαιτέρω η ψηφιακή πλατφόρμα τα “Αιτήματά μου” από την ΑΑΔΕ. Πλέον η νέα υπηρεσία βρίσκεται σε εφαρμογή σε συνολικά 89 υπηρεσίες ενώ το προσεχές διάστημα και σε άλλες 13.
Τι μπορούν να κάνουν οι φορολογούμενοι
Μέσω της νέας πλατφόρμας οι φορολογούμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτημα σε συγκεκριμένη υπηρεσία της ΑΑΔΕ και για περισσότερες από 250 διαδικασίες.
Ποιες άλλες υπηρεσίες προστέθηκαν
- 1. ΔΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
- 2. ΔΟΥ ΜΥΚΟΝΟΥ
- 3. ΔΟΥ Η΄ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
- 4. ΔΟΥ ΚΙΛΚΙΣ
- 5. ΔΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
- 6. ΔΟΥ Γ΄ ΠΑΤΡΩΝ
- 7. ΔΟΥ ΣΥΡΟΥ
- 8. ΔΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
- 9. ΔΟΥ ΧΙΟΥ
- 10. ΔΟΥ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
- 11. ΔΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
- 12. ΔΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
- 13. ΔΟΥ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
- 14. ΔΟΥ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ
- 15. ΔΟΥ ΝΑΞΟΥ
- 16. ΔΟΥ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
- 17. ΔΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ
- 18. ΔΟΥ ΔΡΑΜΑΣ
- 19. ΔΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΑΑΔΕ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες με ηλεκτρονικές υπογραφές μέσω Taxisnet
Στην απλοποίηση μαζί με τη δυνατότητα ψηφιακής υποβολής εντύπων για ακόμη τέσσερις υπηρεσίες προχώρησε η ΑΑΔΕ.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει δημιουργήσει τέσσερις ψηφιακές φόρμες, σε μορφή επεξεργάσιμου pdf. Οι φόρμες αυτές μπορούν να αποθηκευθούν και να συμπληρωθούν απευθείας στον υπολογιστή του χρήστη, χωρίς να χρειάζεται να εκτυπωθούν και να συμπληρωθούν χειρόγραφα.
Επίσης, όταν επισυνάπτονται στην ψηφιακή πλατφόρμα «Τα Αιτήματά μου» του myAADE, στην οποία έχουν ήδη ενταχθεί οι 70 από τις 103 ΔΟΥ της χώρας, μπορούν να υποβληθούν χωρίς χειρόγραφη υπογραφή, δεδομένου ότι ο αιτών ταυτοποιείται κατά την είσοδο στην πλατφόρμα μέσω των κωδικών taxisnet.
Πρόκειται για:
- 1. Την «Αίτηση για χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας ή βεβαίωσης οφειλής», γνωστή και ως Α100. Αντικαθιστά το έντυπο Α9 taxis και χρησιμοποιείται, εφόσον δεν είναι εφικτή η έκδοση αποδεικτικού ενημερότητας με αυτοματοποιημένο τρόπο.
- 2. Την «Αίτηση απόδοσης τελών χαρτοσήμου, Α200, η οποία αποτελεί νέα ενοποιημένη φόρμα για την απόδοση των τελών χαρτοσήμου.
- 3. Τη «Δήλωση απόδοσης ΑΦΜ και μεταβολής ατομικών στοιχείων», Δ210. Απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα, και αντικαθιστά το Μ1, ενσωματώνοντας και το Μ7, για τις περιπτώσεις, που απαιτείται η συμπλήρωσή του.
- 4. Τη «Δήλωση έναρξης, μεταβολής, διακοπής εργασιών επιχείρησης», Δ211. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις, ενοποιεί σε ενότητες τις πληροφορίες των Μ2 έως και Μ11, δίνοντας τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να συμπληρώνουν την ενότητα, της οποίας τα στοιχεία μεταβάλλονται.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας