Valentino Rossi: Θρύλος του Moto GP και με τη «βούλα»
Ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Valentino Rossi είναι ήδη θρύλος στις καρδιές των εκατομμυρίων οπαδών του, αλλά για το τυπικό μέρος συμπεριλήφθηκε χτες και στη σχετική λίστα του MotoGP. Η χτεσινή ημέρα ήταν ιδιαίτερη για τον Vale, με πολλές εκδηλώσεις λατρείας προς το πρόσωπό του.
Ωστόσο το βράδυ, στην τελετή απονομής των βραβείων στη Valencia, τον περίμενε και μία έκπληξη: η εισαγωγή του στους Θρύλους του αθλήματος. Έτσι ο Ιταλός, ο οποίος έδωσε χτες τον τελευταίο του αγώνα ως κανονική συμμετοχή, θα ενσωματωθεί σε μια μεγάλη λίστα με Θρύλους.
Valentino Rossi: Δίπλα στους μεγάλους
Συγκεκριμένα, τα ονόματα που συμπεριλαμβάνονται σε αυτή είναι αυτά των Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts, Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Marco Simoncelli, Freddie Spencer, Casey Stoner, John Surtees, Carlo Ubbiali, Alex Crivillé, Franco Uncini, Marco Lucchinelli, Randy Mamola, Kork Ballington, Dani Pedrosa, Stefan Dörflinger, Jorge ‘Aspar’ Martinez και του Nicky Hayden.
«Πάντα πίστευα ότι αυτή η ημέρα της αποχώρησης θα ήταν εφιάλτης», έλεγε χαρούμενος ο Valentino Rossi.
«Όμως πραγματικά το διασκέδασα πολύ και γι’ αυτό θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες. Όλους όσοι δουλεύουν για μένα, όλο το paddock, τους άλλους πιλότους…». «Ήταν μια αξέχαστη ημέρα και το χάρηκα πολύ. Ήταν μια μεγάλη καριέρα και πάντα το διασκέδαζα».
Valentino Rossi: Μια ονειρική πορεία
Το πρώτο του Γκραν πρι με μοτοσικλέτα έγινε το 1996, με «Απρίλια», στα 125 cc και τερμάτισε ένατος. Την επόμενη χρονιά κέρδισε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα και έπειτα άλλαξε κατηγορία. Πήγε στην κατηγορία 250 cc , στην οποία τερμάτισε το 1998 δεύτερος και κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο το 1999, ξανά με «Απρίλια».
Κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα στα 500 cc με Χόντα το 2001, το παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP το 2002 και το 2003 και μετά, με Γιαμάχα το 2004, το 2005, το 2008 και το 2009. Το 2006 είχε τερματίσει δεύτερος πίσω από το Νίκι Χέιντεν και το 2007 τρίτος πίσω από τους Κέισι Στόνερ και Ντάνι Πεντρόσα. Το 2010 τραυματίστηκε σοβαρά στο Γκραν Πρι της Ιταλίας, με αποτέλεσμα να μείνει εκτός για αρκετό χρονικό διάστημα. Τελικά, τερμάτισε τρίτος πίσω από τους Χόρχε Λορένθο και Ντάνι Πεντρόσα.
Το 2011 υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη Ντουκάτι. Την ίδια χρονιά τερμάτισε έβδομος, με μόλις μία τρίτη θέση στο Γαλλικό Γκραν Πρι, και το 2012 έκτος με καλύτερη επίδοση τη δεύτερη θέση στον αγώνα της Γαλλίας και στον Άγιο Μαρίνο.
Το 2013 επέστρεψε με διετές συμβόλαιο στη Γιαμάχα, με την οποία ολοκλήρωσε τη σεζόν στην 4η θέση και έχοντας τερματίσει 6 φορές στο βάθρο, με τη μία μάλιστα να είναι νίκη (Ολλανδικό Γκραν Πρι). Το 2014 με 2 νίκες (Γκραν Πρι Σαν Μαρίνου και Γκραν Πρι Αυστραλίας) και συνολικά 13 βάθρα τερμάτισε στη δεύτερη θέση με 295 βαθμούς.
Το 2015 ενώ ήταν πολύ κοντά στο να κερδίσει το πρωτάθλημα στον αγώνα της Μαλαισίας κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Ισπανός πιλότος της Repsol Honda, Μαρκ Μάρκεθ, πλησίαζε επικίνδυνα τον Ρόσι. Σε μια στιγμή ο Μάρκεθ είχε κολλήσει την μηχανή του πάνω σε αυτή του Ρόσι. Ύστερα από μερικά προσπεράσματα μεταξύ τους, ο Μάρκεθ θέλησε να τον περάσει μια και καλή. Υπήρξε επαφή μεταξύ τους, ο Μάρκεθ έπεσε και μετά τον αγώνα ο Ρόσι βαθμολογήθηκε κανονικά αλλά του επιβλήθηκε ποινή εκκίνησης από την τελευταία θέση στον επόμενο αγώνα που ήταν και ο τελευταίος της σεζόν. Ο Ρόσι δεν κατάφερε να πλησιάσει τον Λορένθο που εκκινούσε από τις πρώτες θέσεις και έχασε το πρωτάθλημα. Το 2016 η διαφορά στους βαθμούς ανάμεσα στον Ρόσι και τον πρωτοπόρο Μάρκεθ ήταν μεγάλη, αλλά ο Μάρκεθ τελικά κατέκτησε το πρωτάθλημα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας