Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τέλος του έτους η έκθεση από την επιτροπή Ανταγωνισμού

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τέλος του έτους η έκθεση από την επιτροπή Ανταγωνισμού
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τέλος του έτους αναμένεται να εκδοθεί από την επιτροπή Ανταγωνισμού η έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Τέλος του έτους αναμένεται να εκδοθεί από την επιτροπή Ανταγωνισμού η έκθεση για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σύμφωνα με ανακοίνωση, σε συνέχεια δημοσίευσης της ενδιάμεσης έκθεσης επί της κλαδικής έρευνας που διεξάγει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η οποία έχει τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, η Επιτροπή Ανταγωνισμού προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο, έως τις 15 Οκτωβρίου 2021, να διατυπώσει τις απόψεις και τα σχόλιά του επ’ αυτής, υποβάλλοντας τις παρατηρήσεις του με τη μορφή υπομνήματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-commercekladiki@epant.gr ή και να δηλώσει συμμετοχή στη σχετική ημερίδα-τηλεδιάσκεψη που θα διοργανωθεί προσεχώς.

Όπως σημειώνεται, μετά την επεξεργασία των απόψεων που θα προκύψουν από τη δημόσια διαβούλευση, η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα δημοσιεύσει την τελική έκθεση κατά τα τέλη του 2021.

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα εντοπίστηκαν οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στην Ε.Ε. αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη. Τα στοιχεία από την Ευρωπαϊκή έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου δείχνουν πως αυξήθηκε κατά 77% ο κύκλος εργασιών.

Τι δείχνουν τα στοιχεία για το ηλεκτρονικό εμπόριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2020, το συνολικό ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε σε 757 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση 10%, από 690 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019. Στα στοιχεία φαίνεται πως η ανάπτυξη, παρέμεινε σημαντική (10%), αλλά μειώθηκε ελαφρώς σε σύγκριση με το 2019 (14%). Ο COVID-19 έδωσε σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η απότομη πτώση των διαδικτυακών πωλήσεων στον τομέα του τουρισμού και των υπηρεσιών (εκδηλώσεις, εισιτήρια κ.λπ.) συνέβαλε στην συγκράτηση της συνολικής ανάπτυξης.

Ποιες χώρες παρουσιάζουν αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου

Οι ηγέτες στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C παραμένουν το Ηνωμένο Βασίλειο (236 δισεκατομμύρια ευρώ), η Γαλλία (112 δισεκατομμύρια ευρώ), η Γερμανία (93,6 δισεκατομμύρια ευρώ) και η Ισπανία (68,4 δισεκατομμύρια ευρώ). Ωστόσο, οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (77%), τη Μολδαβία (49%), τη Ρωσία (41%), την Ελβετία, τη Βόρεια Μακεδονία (37%), και τη Σουηδία (36%).

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play