Επιδότηση παγίων δαπανών: Πως θα γίνει ο συμψηφισμός φορολογικών οφειλών

Επιδότηση παγίων δαπανών: Πως θα γίνει ο συμψηφισμός φορολογικών οφειλών
Επιδότηση παγίων δαπανών: Με δύο βήματα θα γίνεται ο συμψηφισμός των φορολογικών οφειλών των επιχειρήσεων που υπάγονται στην επιδότηση παγίων δαπανών. Συνολικά αφορά 31.000 επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στην επιδότηση σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ.

Με δύο βήματα θα γίνεται ο συμψηφισμός των φορολογικών οφειλών των επιχειρήσεων που υπάγονται στην επιδότηση παγίων δαπανών. Συνολικά αφορά 31.000 επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στην επιδότηση σύμφωνα με στοιχεία της ΑΑΔΕ.

Ποια τα βήματα που πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις

  • Βήμα 1: Για τις επιχειρήσεις που έχουν υποβάλει αίτηση χορήγησης στην πλατφόρμα «myBusinessSupport», προσδιορίζοντας το ποσό που επιθυμούν να διατεθεί για την εξόφληση φορολογικών οφειλών, από την επόμενη ημέρα της υποβολής της αιτήσεων, ελέγχεται καθημερινά από την ΑΑΔΕ με αυτοματοποιημένο τρόπο εάν οι δικαιούχες επιχειρήσεις εμφανίζουν στο TAXIS οφειλές φόρων (φόρος εισοδήματος, ΦΠΑ, ΕΝΦΙΑ και λοιποί φόροι) που έχουν βεβαιωθεί ή θα βεβαιωθούν στο β’ εξάμηνο του 2021.
  • Βήμα 2: Σε περίπτωση που η επιχείρηση έχει τέτοιες οφειλές, αυτές εξοφλούνται αυτόματα με το ποσό της επιδότησης των πάγιων δαπανών που δικαιούται η επιχείρηση, έως την εξάντληση του ποσού αυτού.
  • ΑΑΔΕ

    ΑΑΔΕ

Μάλιστα, η πλατφόρμα «myBusinessSupport» παρέχει διαρκή ενημέρωση στις επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στην επιδότηση παγίων δαπανών για τα εξής:

  • το αρχικό ποσό που η επιχείρηση επέλεξε να διαθέσει για την εξόφληση των φορολογικών οφειλών,
  • τις υποχρεώσεις που έχουν εξοφληθεί με το ποσό της επιδότησης παγίων δαπανών (είδος φόρου, χρόνος εξόφλησης),
  • το υπόλοιπο διαθέσιμο ποσό προς εξόφληση φορολογικών οφειλών της επιχείρησης.

Περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν στην εφαρμογή της επιδότησης πάγιων δαπανών της πλατφόρμας «myBusinessSupport» η επιχείρηση μπορεί να λάβει ενημέρωση για τα παραπάνω και να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή ποιο είναι το διαθέσιμο υπόλοιπο της επιδότησης που θα αξιοποιηθεί αυτόματα για την εξόφληση φόρων.

Ποιοι μπορούσαν να υποβάλλουν αίτηση

Αίτηση μπορούν να υποβάλλουν οι επιχειρήσεις που είχαν υποβάλει εκδήλωση ενδιαφέροντος κατά την Α΄ φάση του μέτρου και πληρούν τις προϋποθέσεις που τίθενται στη σχετική ΚΥΑ. Σκοπός του καθεστώτος είναι η επιδότηση επιχειρήσεων, μέσω πιστωτικού, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί έως το τέλος του έτους, για την αποπληρωμή τρεχουσών φορολογικών οφειλών ή και ασφαλιστικών εισφορών που καθίστανται πληρωτέες από 1.7.2021 έως 31.12.2021. Κατά την αίτηση οι επιχειρήσεις δηλώνουν το ποσό της ενίσχυσης που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν για δικαίωμα έκπτωσης από τρέχουσες φορολογικές οφειλές και το ποσό της ενίσχυσης που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν για αποπληρωμή τρεχουσών ασφαλιστικών υποχρεώσεων. Επισημαίνεται ότι η ενίσχυση δύναται να χορηγηθεί είτε βάσει του σημείου 3.12, είτε βάσει του σημείου 3.1 του Προσωρινού Πλαισίου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Στην περίπτωση χορήγησης με το 3.1, το ανώτατο όριο σώρευσης όλων των ενισχύσεων που έχουν χορηγηθεί με βάση το 3.1 ανέρχεται σε 1,8 εκατ. ευρώ ή 270.000 ευρώ για τους τομείς της αλιείας και της υδατοκαλλιέργειας ή 225.000 για τον πρωτογενή γεωργικό τομέα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play