Θερινές εκπτώσεις 2020: Τότε ξεκινάνε – Ποια Κυριακή θα ανοίξουν τα καταστήματα

Θερινές εκπτώσεις 2020: Τότε ξεκινάνε – Ποια Κυριακή θα ανοίξουν τα καταστήματα
Θερινές εκπτώσεις 2020: Οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν αυτά που επιθυμούν σε χαμηλότερες τιμές. Η

Η εξάπλωση του κορωνοϊού οδήγησε στο κλείσιμο σχεδόν όλων των καταστημάτων στη χώρα μας . Ειδικότερα τα εμπορικά καταστήματα ήταν ανάμεσα σε αυτά που άργησαν να ανοίξουν και μετά το τέλος της καραντίνας. Οι καταστηματάρχες περιμένουν πως και πως τις θερινές εκπτώσεις με την ελπίδα να αυξηθεί η κίνηση στην αγορά ενόψει του δύσκολου χειμώνα που είναι μπροστά.Την ίδια ώρα και οι καταναλωτές περνάνε δύσκολα οπότε μερικά προϊόντα σε καλύτερες τιμές θα τους βοηθούσαν να ψωνίσουν πιο εύκολα.

Η περίοδος των εκπτώσεων για την αγορά δεν είναι μακριά συγκεκριμένα θα ξεκινήσουν σε λίγες ημέρες και πρόκειται να κρατήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, οι τακτικές θερινές εκπτώσεις, πρόκειται να αρχίζουν τη Δευτέρα 13 Ιουλίου και να τελειώσουν τη Δευτέρα 31 Αυγούστου 2020. Τα καταστήματα μπορούν να παραμείνουν προαιρετικά ανοικτά την Κυριακή 19 Ιουλίου 2020, με προτεινόμενο από τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών ωράριο λειτουργίας 11 π.μ– 6 μ.μ.

Τι πρέπει να τηρήσουν οι επιχειρήσεις

Η Αθήνα και οι περιφερειακές αγορές είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους καταναλωτές τηρώντας όλους τους υγειονομικούς κανόνες, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα σε πολύ ελκυστικές τιμές. Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:

  • Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.
  • Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
  • Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
  • Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).
  • Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
  • Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play