Έρχονται αυξήσεις σοκ στους φόρους για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα – φόροι: Τάξη στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα επιθυμεί να βάλει το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να τεθούν οι σωστές βάσεις για μια υγιή αγορά χωρίς κρούσματα αθέμιτου ανταγωνισμού. Συγκεκριμένα, ριζικές θα είναι οι αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης. Σύμφωνα με το Newsauto.gr στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro6 (καταργούνται οι υποκατηγορίες) το Τέλος Ταξινόμησης θα υπολογίζεται σύμφωνα με τους συντελεστές των καινούριων απομειωμένο από τα χιλιόμετρα και την ηλικία τους. Δηλαδή δεν θα υπάρχει επιβάρυνση.
Επίσης στα εισαγόμενα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία Euro5 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης προσαυξάνονται κατά 50% αλλά επίσης ισχύουν οι απομειώσεις των χιλιομέτρων και της ηλικίας.
Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro4 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης προσαυξάνονται κατά 500% ωστόσο υπάρχουν ακόμη δύο προτάσεις εκ των οποίων η πρώτη φορά σε προσαύξηση 100% ή 1.000%. Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν τις οδηγίες ρύπων Euro3,2,1 ή χωρίς Euro η προσαύξηση των συντελεστών του Τέλους Ταξινόμησης αναμένεται να κυμανθούν από 1.000% έως και 1.500%.
Όσον αφορά στο Ιστορικό Τέλος Ταξινόμησης αναμένεται να καταργηθεί και θα ισχύσει για όσα αυτοκίνητα έχουν κατατεθεί οι σχετικές αιτήσεις με ημερομηνία πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες όσοι επιθυμούν να παραλάβουν γρηγορότερα τα οχήματά τους και να μην περιμένουν την Επιτροπή (η περίοδος αναμονής αυτή τη στιγμή ανέρχεται σε 10-12 μήνες) θα μπορούν να τα εκτελωνίζουν με το νέο τρόπο υπολογισμού με τον οποίο θα υπάρχει μια μικρή επιβάρυνση αλλά καμία καθυστέρηση.
Το σχόλιο σας