Χρέωση 5 ευρώ της Τράπεζας Πειραιώς από λάθος – Γεωργιάδης: «Θα επιστραφούν τα χρήματα»
Διευκρινίσεις για την χρέωση από την Τράπεζα Πειραιώς ποσού ύψους 5 ευρώ ανήμερα της πρωτοχρονιάς ως προμήθεια εγγραφής έδωσε την Πέμπτη ο Άδωνις Γεωργιάδης. Η τράπεζα χρέωσε αυτόματα χιλιάδες χρήστες e-banking ενημερώνοντας με σχετικό e-mail χωρίς να προβεί σε περισσότερες λεπτομέρειες. Υπήρξαν πολλές αντιδράσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας, καθώς χιλιάδες συνδρομητές πελάτες προσπαθούσαν να μάθουν περί τίνος πρόκειται. Στο διαδίκτυο πολλοί εξέφραζαν την απορία και την οργή τους για το συμβάν.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης εμφανίστηκε καθησυχαστικός τονίζοντας ότι θα επιστραφούν άμεσα αυτά τα χρήματα στους λογαριασμούς των πελατών της τράπεζας. Ερωτηθείς σχετικά στο Twitter, o υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων διευκρίνισε ότι το θέμα ερευνήθηκε και από αυτόν και από τις υπηρεσίες του υπουργείου: «επρόκειτο περί λάθους του συστήματος θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμία νέα επιπλέον χρέωση» διαβεβαίωσε.
Ως προς αυτό, ερευνήθηκε και από εμένα και από τις υπηρεσίες μας. Επρόκειτο περί λάθους του συστήματος θα υπάρξει αντιλογισμός του ποσού άμεσα σε όσους υπήρξε χρέωση και δεν θα υπάρχει καμμία νέα επιπλέον χρέωση. @vivian_e pic.twitter.com/q3eGf1xrAH
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 2, 2020
Oι χρεώσεις 5€ που πραγματοποιήθηκαν σε λογαριασμούς μικρού αριθμού πελατών, έγιναν εκ παραδρομής και η Τράπεζα προχωρεί άμεσα σε αντιλογισμούς. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεση των πελατών μας.
— Τράπεζα Πειραιώς (@Piraeus_Bank) January 2, 2020
Το σχόλιο σας