Η CB500X κάνει αθόρυβα τη δουλειά της και είναι ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του οδηγού
Η CB500X, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013, φέρνει ένα crossover adventure στυλ στην τριμελή οικογένεια απολαυστικών δικύλινδρων μοτοσυκλετών Honda μεσαίας κατηγορίας. Χωρίς φανφάρες, κάνει αθόρυβα τη δουλειά της, ενώ είναι εξαιρετικά ικανή και ευπροσάρμοστη στις επιθυμίες του ιδιοκτήτη.
Η πρακτικότητα της CB500X βασίζεται στον αποδοτικό δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει πλούσια ροπή και ισχύ από τις χαμηλές στροφές και ένα πλαίσιο που χαρίζει εξαιρετική οδηγική άνεση στην πόλη αλλά και στον αυτοκινητόδρομο.
“For me it’s the first Chinese-built bike I can take seriously…”
Did you catch our updated review of the Benelli TRK 502 on MCN this week? Link: https://t.co/Z4XKeTuqgi
This or a Honda CB500X? Let us know below…
— Motor Cycle News (@MCNnews) April 13, 2019
Πολυτάλαντη, κινείται άνετα σε μικρές καθημερινές διαδρομές πόλης, αλλά και στις εκδρομές του Σαββατοκύριακου.
First time at the Ace. Nearly need a lift home. If the bikes in gear pull the clutch in #hondamotorcycles #cb500x https://t.co/qDX49KN3NO pic.twitter.com/u3GkSYhxxw
— Chris Wallace (@chrisw959) April 13, 2019
Η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων εξομαλύνει τις ανωμαλίες, ενώ το φαρδύ τιμόνι και η όρθια θέση οδήγησης προσφέρουν άνεση και ορατότητα στον αναβάτη. Με άλλα λόγια, η CB500X είναι πραγματικό all-rounder από κάθε άποψη.
Το σχόλιο σας