Toyota: Το RAV4 αξιοποιεί τις δυνατότητες που παρέχει η υβριδική τεχνολογία
Η νέα γενιά του Toyota RAV4, δίνει την δυνατότητα στην ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία να διεκδικήσει υψηλότερο μερίδιο από την κατηγορία των μεσαίων SUV. Το καινούργιο μοντέλο διατηρεί τα χαρακτηριστικά που γνωρίσαμε στις προηγούμενες γενιές και εκμεταλλεύεται την τεχνογνωσία της μάρκας στην υβριδική τεχνολογία.
Η Toyota έχει την μεγαλύτερη γκάμα υβριδικών αυτοκινήτων στον κόσμο και προετοιμάζεται για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota θα κυκλοφορήσεις το 2021.
Η γκάμα των κινητήρων της πέμπτης γενιάς του Toyota RAV4, απαρτίζεται από δυο νέες τετρακύλινδρες μονάδες παραγωγής ενέργειας που καταναλώνουν βενζίνη.
Η μια μονάδα είναι ο νέος υβριδικός κινητήρας Dynamic Force 2.500 κ.εκ., που αποδίδει 218 ίππους με εμπρόσθια κίνηση (FWD) είτε 222 ίππους όταν συνδυάζεται με τετρακίνηση (AWD).
Η δεύτερη μονάδα είναι συμβατική και πρόκειται για το νέο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.000 κ.εκ., ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Επίσης, ανακοινώθηκε ότι το ηλεκτρικό σύστημα AWD έχει επανασχεδιαστεί και αναβαθμιστεί για να προσφέρει καλύτερες επιδόσεις στο off road και σε ολισθηρές επιφάνειες. Η τέταρτη γενιά του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος της Toyota κάνει το ντεμπούτο της στο νέο RAV4, φέρνοντας πολλαπλά οφέλη. Τα κύρια τμήματα του υβριδικού συστήματος, όπως η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) και η μπαταρία νικελίου υδριδίου μετάλλου είναι πιο συμπαγή και ελαφρύτερα, ενώ η σχεδίαση του άξονα μετάδοσης και του κιβωτίου επιτρέπει τη μείωση των ηλεκτρικών και μηχανικών απωλειών.
Η νέα μπαταρία είναι 11% ελαφρύτερη σε σχέση με την μπαταρία που διαθέτει η προηγουμένη γενιά του υβριδικού συστήματος ενώ οι απώλειες μετάδοσης έχουν μειωθεί κατά 25% συγκριτικά με το προηγούμενο σύστημα.
Η μέγιστη ισχύς των 222 ίππων για την υβριδική τετρακίνητη εκδοχή, και των 218 ίππων για την υβριδική δικίνητη έκδοση, είναι βελτιωμένη σε σχέση με τους 197 ίππους που αποδίδει η τέταρτη γενιά του υβριδικού συστήματος. Η υψηλότερη ισχύς έχει άμεση θετική επίπτωση στη διαμόρφωση των επιδόσεων.
Το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,1΄΄. Οι καλύτερες επιδόσεις οφείλονται και στη νέα δομή του κεντρικού άξονα μετάδοσης με διαφορικό προφόρτισης. Αυτή η τεχνολογία επιδρά στη καλύτερη επιτάχυνση από στάση, στη βελτιωμένη απόδοση σε υψηλότερες ταχύτητες, στη πιο ομαλή και γραμμική επιτάχυνση και στο καλύτερο έλεγχο κατά την επιβράδυνση.
Η υβριδική τεχνολογία συμβάλει καθοριστικά στη μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου και των εκπομπών των ρύπων.
Η Toyota εκτιμά ότι η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο θα είναι 4,5 λίτρα/100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 100 γραμ./χλμ.( μετρήσεις σύμφωνα με το πρωτόκολλο NEDC). Οι πωλήσεις του νέου Toyota RAV4, στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσουν στα μέσα Φεβρουαρίου.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας