Φυσικό αέριο: Το Seat Leon διαθέσιμο με 1.500άρη CNG κινητήρα 130 ίππων

Φυσικό αέριο: Το Seat Leon διαθέσιμο με 1.500άρη CNG κινητήρα 130 ίππων
Φυσικό αέριο: Τα εξαρτήματα του μοτέρ 1.5 TGI έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας του CNG.

Φυσικό αέριο: Με την παρουσίαση του Leon με το καινούργιο μηχανικό σύνολο 1.5 TGI η SEAT ενισχύει την γκάμα των αυτοκινήτων της με κινητήρες φυσικού αερίου.

Ο νέος 4κύλινδρος, turbo, άμεσου ψεκασμού κινητήρας 1.5 TGI βασίζεται στον αντίστοιχο 1.5 TSI και ενσωματώνει ένα προηγμένο σύστημα start/stop, τελευταίας γενιάς σύστημα υπερτροφοδότη με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και καύση κύκλου Miller για μεγιστοποίηση της απόδοσης.

Τα εξαρτήματα του μοτέρ 1.5 TGI έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις λειτουργίας του CNG, όπως αναφέρει το autogreeknews.gr.

Τα έμβολα είναι καλυμμένα με νικέλιο και χρώμιο και ενσωματώνουν νέα τμήματα τροποποιημένα για χρήση του φυσικού αερίου, όπως είναι ενισχυμένες βαλβίδες για αύξηση της αντοχής και της βελτίωσης της κυκλοφορίας των αερίων στο εσωτερικό του θαλάμου.

Ο κινητήρας των 1.498 κ.εκ. αποδίδει 130 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. (+20 PS από τον 1.4 TGI) και 200 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο επτά σχέσεων DSG και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 205 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με το autogreeknews.gr, κάτω από το δάπεδο του Leon TGI Evo υπάρχουν τρεις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 17,7 κιλών (οι δύο είναι κατασκευασμένες από ανθρακόνημα) για την αποθήκευση του φυσικού αερίου, εξασφαλίζοντας αυτονομία 500 χιλιομέτρων.

Μόλις αδειάσουν ενεργοποιείται αμέσως η εφεδρική δεξαμενή της βενζίνης για άλλα 150 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την κατανάλωση, τις εκπομπές CO2 και την επιτάχυνση δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play