BMW S 1000RR: Εντελώς νέα και επανασχεδιασμένη
Η νέα BMW S 1000 RR με πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα και ανάρτηση, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 8 ίππους και με χαμηλότερο βάρος από τα 208 κιλά στα 197 κιλά μπαίνει τώρα στην τρίτη, εντελώς νέα γενιά της. Η νέα RR δεν θα αφήνει κανένα αναβάτη ανικανοποίητο, είτε σε καθημερινή χρήση σε επαρχιακούς δρόμους γεμάτους στροφές, είτε στην οδήγηση στο όριο μέσα στην πίστα. Η εταιρεία το πετυχαίνει αυτό με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης όπως τα traction και wheelie control, το ABS και το Hill Start Control. Το ίδιο βέβαια ισχύει για τα φώτα LED και τα TFT όργανα της μοτοσικλέτας.
Χάρη στον επανασχεδιασμένο, 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της, ο οποίος είναι και 4 κιλά ελαφρύτεροςη νέα RR αγγίζει άλλα επίπεδα απόδοσης. Για το σκοπό αυτό, δεν βελτιώθηκε μόνο η αρχιτεκτονική των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά υιοθετήθηκε για πρώτη φορά και η νέα τεχνολογία BMW ShiftCam, η οποία μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων και τη βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής. Συνολικά, οι αναβάτες της νέας RR, μπορούν να απολαμβάνουν ακόμη καλύτερο κράτημα, αυξημένη ελκτική πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση σε όλους τους ρυθμούς οδήγησης, ακόμη και στο απόλυτο όριο.
Για τη βέλτιστη ρύθμιση της μοτοσικλέτας σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης, η νέα RR διαθέτει τέσσερα βασικά προγράμματα. Πρόκειται για τα προγράμματα «Rain», «Road», «Dynamic» και «Race». Για όσους θέλουν να εντρυφήσουν στον κόσμο της πίστας και της αγωνιστικής οδήγησης, το προαιρετικό πακέτο «Pro Modes» προσφέρει τρία επιπλέον προγράμματα οδήγησης (Race Pro 1-3) τα οποία είναι απόλυτα ρυθμίσιμα.
Τα προγράμματα αυτά επιτρέπουν εντελώς προσωπικές ρυθμίσεις όλων των συστημάτων ελέγχου, όπως το Dynamic Traction Control DTC, το ABS και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού, καθώς και της απόκρισης του γκαζιού και του φρένου. Η νέα RR είναι στάνταρ εξοπλισμένη με ABS Pro και Dynamic Traction Control. Πέραν του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, το DTC περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό και λειτουργία Wheelie για τον έλεγχο της ανύψωσης του μπροστινού τροχού.
Η λειτουργία αυτή, η οποία είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο, είναι τώρα για πρώτη φορά ρυθμιζόμενη. Όλα τα συστήματα ελέγχου έχουν επανασχεδιαστεί για να προσφέρουν βελτιωμένες ρυθμίσεις, ενώ τα στάνταρ συστήματα ABS της BMW Motorrad προσφέρουν υψηλά επίπεδα απόδοσης και ασφάλειας στην ευθεία, το ABS Pro πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια και στο φρενάρισμα μέσα στη στροφή με τη μοτοσικλέτα υπό κλίση.
Από την άλλη, η νέα σχεδίαση του κυρίως σκελετού κατέστησε δυνατή τη σχεδίαση ενός ιδιαίτερα πιο λεπτού ρεζερβουάρ και ακόμη πιο εργονομικής σέλας με αποτέλεσμα τη βελτιωμένη στήριξη και σταθερότητα του γονάτου. Επιπλέον, τα βελτιωμένα σημεία επαφής και το εργονομικό τρίγωνο που σχηματίζουν τα άκρα του τιμονιού με τη σέλα και τα μασπιέ, συνεπάγονται μία εξαιρετική θέση οδήγησης. Ταυτόχρονα, χάρη στη νέα εξωτερική εμφάνιση, δείχνει από την πρώτη στιγμή ότι πρόκειται για εντελώς νέο μοντέλο. Αυτό οφείλεται τόσο στη δυναμική νέα σχεδίαση όσο και στους δύο, τελείως ξεχωριστούς, χρωματικούς συνδυασμούς Racing Red και Motorsport.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας