Μαρία Κάλλας: “Επέστρεψε” στη σκηνή ως ολόγραμμα
Μαρία Κάλλας: Η Μαρία Κάλλας «επέστρεψε» ως ολόγραμμα πριν δύο μέρες στο Παρίσι, την πόλη όπου πέθανε στα 41 της χρόνια.
Στην αίθουσα Pleyel, ένα ολόγραμμα σχεδόν φωτογραφικής ακρίβειας της Μαρίας Κάλλας γοήτευσε το παρισινό κοινό, αφήνοντας ωστόσο άναυδους και με ανάμεικτα συναισθήματα τους θεατές.
Η Μαρία Κάλλας ήταν «ζωντανή» μπροστά τους, τραγουδώντας τις άριες που την έκαναν διάσημη όπως την «La Habanera» του Bizet και την «Casta Diva» του Bellini, σε απόλυτη αρμονία με την συμφωνική ορχήστρα.
Το θέαμα που βασίζεται στην ψηφιακή επεξεργασία αυθεντικών εγγραφών – παρά τις κάποιες παρεκκλίσεις- αποτελεί μία πρόκληση για την Ιρλανδή διευθύντρια ορχήστρας Ιμίαρ Νουν.
«Έχω απομνημονεύσει κάθε στροφή, κάθε πέρασμα, κάθε παύση για 90 λεπτά μουσικής», λέει , ομολογώντας ότι κόντεψε να βάλει τα κλάματα όταν είδε δίπλα της το ολόγραμμα για πρώτη φορά η κα Νουν.
Το φάντασμα της διασημότερης λυρικής τραγουδίστριας του 20ού αιώνα επέστρεψε πριν δύο μέρες για να στοιχειώσει το Παρίσι, την πόλη όπου πέθανε στα 41 της χρόνια, μετά τις παραστάσεις «Maria Callas The Hologram Tour»στις Βρυξέλλες και το Λονδίνο.
Το εντυπωσιακό είναι, ότι η ζωντανή ορχήστρα και η μαέστρος έχουν διάδραση με το ολόγραμμα, δείγμα της δουλειάς που έχει γίνει για την πραγματοποίηση του μοναδικού θεάματος.
«Έχεις πραγματικά της εντύπωση ότι είναι εδώ. δεν ξέρω πώς γίνεται, αλλά είναι συγκλονιστικό», είπε o Τιερί, ένας 70χρονος που ξέρει απ΄έξω όλες τις ηχογραφήσεις της ελληνίδας ντίβας.
«Είναι μαγικό, εκπληκτικό, σε στέλνει…», δήλωσε μετά την παράσταση ο 40χρονος Ολιβιέ. «Την πρώτη φορά κάνει θεατρική είσοδο στην σκηνή, παίζει την ντίβα, περιμένει ότι όλος ο κόσμος θα είναι όρθιος ουρλιάζοντας», αλλά «δεν υπάρχουν παρά λίγα ισχνά χειροκροτήματα…αφού οι άνθρωποι αναρωτιούνται “να παρασυρθώ, να μην παρασυρθώ;”».
Το σχόλιο σας