Συμπληρώθηκαν 20 χρόνια από την εφαρμογή της συνδεσιμότητας της BMW
Πριν από 20 χρόνια, η BMW λάνσαρε το σύστημα συνδεσιμότητας ConnectedDrive για τα μοντέλα της. Η συνδεσιμότητα εξελίσσεται συνεχώς και πλέον είναι ένα από τα βασικά κριτήρια στην επιλογή του αυτοκινήτου. Οι υποψήφιοι αγοραστές αναζητούν τις λειτουργίες των διατάξεων που έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν με όλο τον κόσμο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο αυτοκίνητο.
Η τελευταία εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα είναι η υπηρεσία αυτόματης πληρωμής, μέσω ηλεκτρονικού πορτοφολιού, μέσα από το αυτοκίνητο για διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες. Με αυτή την εφαρμογή ο οδηγός κερδίζει χρόνο, ολοκληρώνει γρήγορα τις δουλειές του και ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου κερδίζει χρήματα από τις εταιρείες που συναλλάσσεται ο οδηγός. Υπολογίζεται ότι η Audi, τα επόμενα χρόνια, θα κερδίσει το ένα πέμπτο από τα κέρδη της, από αυτή την υπηρεσία.
Επίσης, η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που θα χρησιμοποιήσει το σύστημα αυτόματης πληρωμής, γνωρίζει τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και τα μέρη που συχνά επισκέπτεται ο οδηγός. Αυτά τα στοιχεία αξιολογούνται για να κατασκευασθούν τα μελλοντικά μοντέλα και να εξελιχθούν οι δυνατότητες τους.
Η BMW, το 1998, λάνσαρε το Assist package με την ονομασία “ BMW Telematics”. Το 2004, ακολούθησε η πρώτη ενσωματωμένη κάρτα SIM που τοποθετήθηκε σε μοντέλο της πολυτελούς γερμανικής μάρκας και το 2014, η κράτηση και πληρωμή για online υπηρεσίες μπορούσε να γίνει με άνεση μέσα από το αυτοκίνητο, με μία επίσκεψη στο BMW ConnectedDrive Store.
Από το 2016 οι πελάτες μπορούν να συνδέουν smartphones με το αυτοκίνητό τους μέσω του Open Mobility Cloud. Τα πολυάριθμα σημεία επαφής που διατίθενται τώρα και η δυνατότητα χρήσης υπηρεσιών οπουδήποτε είναι τα οφέλη από αυτή την υπηρεσία.
Το πρώτο σημαντικό βήμα έγινε με το “ BMW Telematics” και το λανσάρισμα του Assist package που περιλάμβανε Concierge Services, ενημερωμένες πληροφορίες κυκλοφορίας και Intelligent Emergency Call. Εκείνη την εποχή, το τηλέφωνο του πελάτη εξακολουθούσε να είναι απαραίτητο για τη δημιουργία online σύνδεσης. Το 2004, η κάρτα SIM ενσωματώθηκε στο όχημα, επιτρέποντας στον οδηγό να έχει πρόσβαση σε ειδήσεις, δελτία καιρού και λειτουργίες γραφείου εν κινήσει μέσω του BMW Online. Ένας web browser λανσαρίστηκε στη νέα BMW Σειρά 7 τέσσερα χρόνια αργότερα, και ακολούθησε το λανσάρισμα του ConnectedDrive Store το 2014, που επέτρεπε στον οδηγο να κάνει κράτηση και πληρωμή υπηρεσιών -και των προϊόντων Real Time Traffic Information (κυκλοφοριακή ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο) και Online Entertainment- απευθείας από το αυτοκίνητό του.
Το 2018 είναι μία σημαντική χρονιά για το μέλλον της συνδεσιμότητας. Η νέα λειτουργία Remote Software Upgrade θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα αυτόματη ενημέρωση με την τελευταία έκδοση λογισμικού “ over the air” (ασύρματα) οποιαδήποτε στιγμή, όπως στα smartphones. Ο Ιούνιος θα σηματοδοτήσει την πλήρη ένταξη του αυτοκινήτου με την ψηφιακή βοηθό Alexa -με πρόσβαση σε πάνω από 30.000 Alexa Skills- επιτρέποντας τη διαισθητική χρήση στο όχημα όπως και στο σπίτι.
Αξιοσημείωτο θα είναι και το Digital Key (ψηφιακό κλειδί), που χρησιμοποιεί το smartphone του πελάτη ως το μοναδικό μέσο κλειδώματος / ξεκλειδώματος του αυτοκινήτου και εκκίνησης. Εκτός του ότι καταργείται η ανάγκη για συμβατικό κλειδί, αυτό θα προετοιμάσει τον δρόμο για μία νέα μορφή κοινοχρησίας ιδιωτικού οχήματος (private car sharing), καθώς το Digital Key θα μπορεί να μοιράζεται σε φίλους και οικογένεια, μέσω του BMW Connected. Τέλος, υπάρχει το νέο BMW Operating System 7.0. Η επόμενη γενιά συστήματος απεικόνισης και ελέγχου, που εισάγεται φέτος σε μοντέλα παραγωγής και αποκρίνεται ψηφιακά στις ατομικές απαιτήσεις του οδηγού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Περισσότεροι ίπποι για τη νέα BMW M5 Competition
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας