Mercedes-Benz – AutoUnion: Μια ευεργετική συγχώνευση πριν από 60 χρόνια

Mercedes-Benz – AutoUnion: Μια ευεργετική συγχώνευση πριν από 60 χρόνια
Η φωτογραφία των χαμογελαστών εργατών, στο εργοστάσιο της AutoUnion, την άνοιξη του 1958, φανερώνει την μεγάλη τους χαρά και τη απρόσμενη ανακούφιση τους, που ένας μεγάλος κολοσσός από τον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, και συγκεκριμένα της τότε Daimler-Benz AG θα πρότεινε τη συγχώνευση της με την Auto Union - που ταλανιζόταν από διάφορα διοικητικά και οικονομικά προβλήματα.

Ιστορικά, η Auto – Union δημιουργήθηκε προπολεμικά (και συγκεκριμένα το 1932) από τη συγχώνευση τεσσάρων εταιρειών, μεταξύ αυτών και την Audi (εξ ου και οι τέσσερις κύκλοι του σήματος της φίρμας). H Auto Union AG ήταν – έως και το 1958 – ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της Mercedes-Benz με τα σήματα Audi, DKW, Horch και Wanderer.

Η συγχώνευση των δύο εταιρειών ξεκίνησε τον Απρίλιο του 1958. Τρία χρόνια, αργότερα, το 1961, το σημαντικότερο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Ντίσελντορφ κατασκευάστηκε σε χώρο που λειτουργούσε προηγουμένως η Auto Union .

Να σημειωθεί ότι, η Mercedes-Benz συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη των μοντέλων Audi της δεκαετίας του 1960.

Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, και την επενασύσταση της φίρμας, η Auto Union GmbH και πιο συγκεκριμένα το 1949, κατασκεύασε λίγα μοντέλα, μεταξύ αυτών και το Auto Union 1000 ( Από το 1958 έως το 1963).

Πάντως, το μεγάλο «αγκάθι» και θέμα – που ήταν σε ημερησία διάταξη στα συμβούλια των εταιρειών – ήταν αν η Daimler-Benz AG θα κρατούσε, μετά την συγχώνευση της, και στη γκάμα των μοντέλων της Auto Union τους δίχρονους, τρικύλινδρους κινητήρες.

Πάντως, εκείνη την περίοδο, το εργοστάσιο του Ingolstadt δεν ήταν διατεθειμένο να παραιτηθεί από τον δίχρονο κινητήρα. Το 1960, η Auto Union κατέστη θυγατρική της Daimler-Benz AG, με την τελευταία να κρατάει τη γραμμή παραγωγής της φίρμας. 

Διαβάστε εδώ όλα τα άρθρα του Νίκου Λιβανού

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play