Η Ευρωλίγκα βρήκε τον δάσκαλό της
Το στρογγυλό τραπέζι στο οποίο κάθισαν ο Μπερτομέου και οι ιδιοκτήτες των ομάδων της Euroleague μύριζε μπαρούτι από την αρχή. Οι άγριες διαθέσεις του Δημήτρη Γιαννακόπουλου δεν κρύβονταν και ο λόγος για τον οποίο βρισκόταν εκεί ήταν γνωστός: να λάμψει η αλήθεια.
Η αλήθεια λέει πως σε ένα τόσο ελκυστικό αγωνιστικά προϊόν, με top επιπέδου παίκτες, με γεμάτα γήπεδα και με μπασκετικά brands που έχουν γράψει ιστορία στο ευρωπαϊκό μπάσκετ, τα έσοδα είναι μηδαμινά. Αυτό είναι το βασικό κομμάτι της κουβέντας που πρέπει να γίνει.
Ο Γιαννακόπουλος και ο κάθε Γιαννακόπουλος βλέπει πως στην αντίστοιχη διοργάνωση του ποδοσφαίρου, τα χρήματα που βάζουν οι ιδιοκτήτες πιάνουν τόπο. Εδώ το κάνουν για την τρέλα τους. Έχουν έναν άδειο κουβά μπροστά τους, τον οποίο γεμίζουν με τα χρήματά τους, μόνο και μόνο για την… καψούρα τους με το άθλημα. Όταν όμως το παιχνίδι δεν παίζεται επί ίσοις όροις, κάποια στιγμή θα υπάρξει αντίδραση.
H αντίδραση ήρθε από τον Παναθηναϊκό. Αύριο μπορεί να είναι κάποιος άλλος που θα βαρεθεί να είναι και κερατάς και δαρμένος. Ο Παναθηναϊκός είναι δεύτερος σε εισιτήρια στη διοργάνωση, είναι από τις πιο σταθερές ομάδες ακόμα και στη νέα μορφή, κατακτώντας δύο σερί φορές την τέταρτη θέση της regular season, παρ’ όλα αυτά βλέπει τους διαιτητές να μην τον σέβονται και τον Μπερτομέου να τιμωρεί τον μεγαλομέτοχό του για αναρτήσεις στο Instagram, την ίδια ώρα που άλλες ομάδες φέρονται σαν να είναι… τσιφλίκι τους η διοργάνωση.
Ο Γιαννακόπουλος ούτε τρελός είναι, ούτε κανένας χθεσινός. Στην πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό All Star Basket, επί της ουσίας είχε προαναγγείλει τι θα συμβεί. Αποκλείω το ενδεχόμενο να έχει γίνει η παραμικρή κίνηση δίχως μελέτη και χωρίς συγκεκριμένο πλάνο. Όπως σκέφτεται σήμερα το σύνολο των οπαδών του Παναθηναϊκού για το τι θα βλέπει την επόμενη σεζόν χωρίς Ευρωλίγκα, το ίδιο έχει κάνει κι εκείνος. Ας μην είμαστε βιαστικοί στις κρίσεις μας και ας περιμένουμε να δούμε τι δομή θα έχει η διοργάνωση της FIBA από την επόμενη σεζόν, σε περίπτωση που είναι μέσα σε αυτή ένα brand όπως του Παναθηναϊκού, που πιθανόν να παρασύρει κι άλλους.
Μέχρι τότε, υπάρχει ακόμα Ευρωλίγκα. Και μεγάλο κίνητρο για να βρεθεί ο Παναθηναϊκός έπειτα από έξι χρόνια στο φάιναλ φορ. Αν, δε, είναι και η τελευταία του ευκαιρία στη συγκεκριμένη διοργάνωση, η κάψα γίνεται ακόμα πιο μεγάλη.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας