Μουντιάλ 2018: Η μάχη των χορηγών

Μουντιάλ 2018: Η μάχη των χορηγών
Ποιες εταιρείες είναι αυτές που θα δούμε περισσότερο μπροστά στο Μουντιάλ 2018 στη Ρωσία.

Το ερχόμενο καλοκαίρι, από 14 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου 2018, η Ρωσία θα φιλοξενήσει την τελική φάση του Μουντιάλ 2018, μία διοργάνωση που πάντα προσφέρει πολλές και μεγάλες ευκαιρίες για τους χορηγούς. Η νέα έκθεση της CSM Sport and Entertainment ανέλυσε το κορυφαίο τουρνουά από την άποψη της παρουσίας των χορηγών, δημιουργώντας προβληματισμό.

Έχουν υπογραφεί 365 συμφωνίες που αφορούν 305 μάρκες από 34 διαφορετικές βιομηχανίες, με την πιθανότητα ο αριθμός αυτός να αυξηθεί τους επόμενους μήνες, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων. Όμως τα έως τώρα αποτελέσματα δεν είναι ευχάριστα για την FIFA. Ενώ στην Βραζιλία είχαν καλυφθεί και οι 14 θέσεις των χορηγών στα δύο πρώτα επίπεδα (FIFA Partner και World Cup Sponsor), στη Ρωσία υπάρχουν ακόμη 3 διαθέσιμες (FIFA Partner και 2 χορηγούς World Cup).

Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη σε σχέση με τους εθνικούς χορηγούς, ενώ συνολικά 12 χορηγοί που ήταν παρόντες στη Βραζιλία το 2014 δεν συνεχίζουν δίπλα στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Ανάμεσά τους οι Emirates, Sony, Castrol, Continental, Johnson & Johnson, Yingli Solar. Παρά την απώλεια αυτών των χορηγών, η FIFA θα παρουσιάσει οικονομικά αποτελέσματα παρόμοια με αυτά του 2014, ως συνέπεια των νέων συμβάσεων με την Qatar Airways, την Gazprom και τη Wanda ως FIFA sponsors και τις Hisense, Vivo σαν World Cup Sponsor.

Δεν θα παρουσιαστούν στο Μουντιάλ της Ρωσίας εταιρείες στοιχημάτων, τροφίμων, τηλεπικοινωνιών ή οι ασφαλιστικές εταιρείες, όπως επίσης ούτε η βιομηχανία ελαστικών, που παραδοσιακά είναι στη χορηγία του ποδοσφαίρου. Θα είναι το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο χωρίς χορηγό από τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, από το 1998.

Η Coca-Cola έχει τον μεγαλύτερο αριθμό χορηγιών, 14 συνολικά εθνικές ομάδες, ενώ ο βασικός αντίπαλός της, η Pepsi, χορηγεί μόλις δύο εθνικές ομάδες (Αίγυπτο και Παναμά). Ενώ η Visa θα είναι παρούσα στο τρίτο Μουντιάλ της, είναι πιθανό να κερδίσει την Mastercard, επίσημο χορηγό της Εθνικής Ομάδας της Βραζιλίας.

Επιπλέον, η Nike θα ντύσει 10 εθνικές ομάδες, ενώ η adidas θα έχει πάλι την επίσημη μπάλα της διοργάνωσης και θα εκπροσωπηθεί από 12 εθνικές ομάδες. Τέλος, μόνο δύο χορηγοί του UEFA Champions League θα είναι στη Ρωσία το 2018, η Gazprom και η adidas.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play