SimpleDeliveryPro: Aλλάζει την αγορά delivery φαγητού η ψηφιακή τεχνολογία

SimpleDeliveryPro: Aλλάζει την αγορά delivery φαγητού η ψηφιακή τεχνολογία
To SimpleDeliveryPro είναι μια καινοτόμα λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις του κλάδου του delivery να δέχονται απευθείας παραγγελίες μέσω κινητού, μέσω tablet, μέσω Facebook και μέσω website. Για πρώτη φορά ο επιχειρηματίας δεν χρειάζεται να δίνει υψηλά ποσοστά προμήθειας σε online καταλόγους ! Ο έλεγχος και τα κέρδη της επιχείρησης είναι δικά του!

Ο κλάδος του delivery φαγητού βρίσκεται σε φάση έντονων αλλαγών, καθώς νέες online πλατφόρμες κατακτούν τις αγορές και τους πελάτες στην Ευρώπη, στην Αμερική, στην Ασία αλλά και στην Ελλάδα. Αυτές οι νέες διαδικτυακές πλατφόρμες προσελκύουν σημαντικές επενδύσεις και έχουν επιτύχει υψηλές αποτιμήσεις (πέντε από αυτές έχουν αξία που εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 5 δισεκατομμύρια ευρώ), την ίδια στιγμή, όμως, που υπάρχει μικρή πραγματική γνώση για τη δυναμική της αγοράς, τις προοπτικές ανάπτυξης ή την άποψη των καταναλωτών για αυτές. Μια πρόσφατη έρευνα από την McKinsey & Company, μια από τις κορυφαίες επιχειρήσεις συμβούλων επιχειρήσεων και ερευνών παγκοσμίως, η οποία διήρκεσε 6 μήνες και κάλυψε 16 χώρες, έρχεται να ρίξει φως σε αυτή την ταχέως μεταβαλλόμενη αγορά και να κλονίσει κάποιες από τις εκτιμήσεις που κάναμε για τον κλάδο.

Παγκοσμίως, η αγορά για delivery φαγητού ανέρχεται στα 83 δισεκατομμύρια ευρώ (ή αλλιώς 1% της συνολικής αγοράς φαγητού ή 4% της αγοράς των εστιατορίων και των fast-food). Ως αγορά θεωρείται ώριμη στις περισσότερες χώρες, με ένα συνολικό ρυθμό αύξησης που εκτιμάται σε 3.5% για τα επόμενα πέντε χρόνια. 

Με μεγάλη διαφορά, όμως, ο πιο συχνός τρόπος παραγγελίας delivery δεν είναι μέσα από τις online πλατφόρμες αλλά ο παραδοσιακός τρόπος, όπου ο πελάτης δίνει μια παραγγελία στην τοπική πιτσαρία ή το ψητοπωλείο ή το κινέζικο εστιατόριο (και σε αρκετούς άλλους τύπους εστιατορίων που προσφέρουν πια delivery) και περιμένει ο πελάτης από το κατάστημα να παραδώσει το φαγητό στην πόρτα του. Με αυτό το παραδοσιακό μοντέλο λειτουργεί το 90% της αγοράς και οι περισσότερες από αυτές τις παραγγελίες – σχεδόν τα 3/4 – δίνονται μέσω τηλεφώνου.

Ωστόσο, όπως και σε πολλούς άλλους τομείς, η πρόοδος της ψηφιακής τεχνολογίας αναδιαμορφώνει την αγορά. Οι πελάτες, πλέον, είναι πλήρως εξοικειωμένοι με τις online αγορές, είτε μέσω εφαρμογών είτε μέσω ιστοσελίδων. Κατά συνέπεια, αναζητούν και αναμένουν μια ανάλογη εμπειρία και για το delivery φαγητού, με ανάλογη ευχρηστία και διαφάνεια για τις παραγγελίες τους. 

Στην Ελλάδα, όντας σχετικά ώριμη αγορά πλέον, έχουν εμφανισθεί λύσεις που δίνουν τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη ενός καταστήματος εστίασης να δέχεται απευθείας online παραγγελίες, καθώς οι Έλληνες καταναλωτές όλο και περισσότερο υλοποιούν διαδικτυακές αγορές. Χρησιμοποιούν, μάλιστα, πολλές ώρες της ημέρας τους το κινητό τους, γεγονός που δημιουργεί την ανάγκη στις ελληνικές επιχειρήσεις να καινοτομήσουν, προσφέροντας τη δυνατότητα στους πελάτες τους να παραγγείλουν μέσω mobile app. Αυτή την ανάγκη ανέδειξε το SimpleDeliveryPro, το σύστημα παραγγελιοληψίας που σχεδίασε και υλοποίησε η ClickMedia. 

Το SimpleDeliveryPro αποτελεί ήδη την πρώτη επιλογή εκατοντάδων επιχειρήσεων delivery που έχουν αποφασίσει να επενδύσουν σε μια δική τους mobile λύση στην Ελλάδα. Εξασφαλίζει στον επιχειρηματία ένα αποκλειστικά δικό του σύστημα παραγγελιοληψίας, πληρώνοντας 0% προμήθεια. Έχοντας αντιληφθεί, μάλιστα, τις ανάγκες του πολυμεσικού καταναλωτή, υποστηρίζει πολλαπλά κανάλια και συσκευές καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο των πελατών όσο και των επιχειρηματιών. Για πρώτη φορά ο επιχειρηματίας μπορεί να έχει ένα δικό του σύστημα λήψης παραγγελιών, χωρίς να εξαρτάται από τους online καταλόγους, διατηρώντας τον έλεγχο του πελατολογίου του και της επιχείρησης του.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play