Disney Research: Επίδειξη απτικής VR τεχνολογίας (pics & vid)
Η Disney Research δημοσίευσε τη Δευτέρα ένα video, με την επίδειξη ενός πειράματος, το οποίο δείχνει ένα χρήστη, να πιάνει με ακρίβεια μια πραγματική μπάλα, χρησιμοποιώντας VR (Virtual Reality) τεχνολογία.
Ο χρήστης δεν μπορεί να δει την πραγματική μπάλα. Αντ ‘αυτού αυτός αντιδρά σε μια εικονική μπάλα που αντιδρά ώστε να αντιστοιχεί στο αντικείμενο του πραγματικού κόσμου.
Η παρακολούθηση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση μίας κάμερας OptiTrack Flex 13 κινήσεων, η οποία συλλαμβάνει την μπάλα καθώς και τα χέρια και το κεφάλι του χρήστη σε περίπου 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
“Ενώ υπάρχουν μικρά λανθάνοντα σημεία στο σύστημά μας και αντικείμενα, όπως τα χέρια του χρήστη παρουσιάζονται λίγο αφηρημένα, το σύστημά μας επιτρέπει στους χρήστες να είναι αρκετά ικανοί στο να πιάσουν τις μπάλες, ενώ είναι στο VR,” λέει η έρευνα της Disney Research [PDF]. “Έτσι, συνδυάζοντας την αλληλεπίδραση μεταξύ εικονικών και φυσικών δυναμικών, ώστε να εμπλουτίσουν τις εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας.” Αυτό το είδος του πειραματισμού με τη χρήση πραγματικών αντικειμένων σε συνδυασμό με το VR είναι σε άνοδο και πιο πρόσφατα με την εμφάνιση του HTC Vive trackers, το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε αντικείμενα του πραγματικού κόσμου.
Παρά το γεγονός ότι η Disney Research δεν αναφέρεται σε άλλες δραστηριότητες που θα μπορούσε να είναι δυνατή η χρήση αυτής της μεθόδου, δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το μέλλον των ομαδικών VR παιχνιδιών, τις διαδραστικές παρουσιάσεις και ακόμη και εκπαιδευτικές εφαρμογές που θα χρησιμοποιούν αντικείμενα του πραγματικού κόσμου. Ή ακόμα, να τολμήσουμε να ονειρευτούμε, ίσως και κάποιες εμπειρίες Star Wars μεικτής πραγματικότητας στο μέλλον. Εκπαίδευση Jedi κανείς;
Και αν θέλετε πραγματικά να πάτε μακριά, αυτό μπορεί επίσης να είναι μια πρώιμη ματιά σε ένα πραγματικό holodeck του Star Trek, ένα φανταστικό δωμάτιο που επιτρέπει στους χρήστες να αισθάνονται πραγματικά τις επιπτώσεις από εικονικά αντικείμενα.
Αν φτάσουμε εκεί μέσα από απτικά κοστούμια ανάδρασης, παρακολούθηση αντικειμένων του πραγματικού κόσμου ή ίσως ένας συνδυασμός και των δύο, το πείραμα της Disney Research είναι μια ακόμη ένδειξη ότι είμαστε μόνο στην αρχή ενός αριθμού συναρπαστικών πειραμάτων σε VR, που μπορούν να βοηθήσουν να γίνει , όπως πολλοί προβλέπουν, η τελική υπολογιστική πλατφόρμα.
Δείτε το video:
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας