Ρόδος: Στόχος η προσέλκυση τουριστών τρίτης ηλικίας

Ρόδος: Στόχος η προσέλκυση τουριστών τρίτης ηλικίας
Άλλωστε, αυτός ήταν και ο λόγος της συμμετοχής στη διεθνή τουριστική έκθεση "Senior 2016", στη Στοκχόλμη, έπειτα από πρόσκληση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγίου.

Περισσότερους τουρίστες τρίτης ηλικίας από τη Σουηδία -κι όχι μόνο- επιδιώκει να φέρει στη Ρόδο η Διεύθυνση Τουρισμού του δήμου.

Άλλωστε, αυτός ήταν και ο λόγος της συμμετοχής στη διεθνή τουριστική έκθεση “Senior 2016”, στη Στοκχόλμη, έπειτα από πρόσκληση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγίου.

Η έκθεση “Senior” επικεντρώνεται στον τουρισμό τρίτης ηλικίας και έχει μεγάλη επισκεψιμότητα. Η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα αποτελεί ένα σημαντικό πιθανό καταναλωτικό κοινό (target goup) του νησιού, καθώς στη Σουηδία αριθμεί περισσότερο από 2.000.000 άτομα (σύμφωνα με μελέτη της εξειδικευμένης ερευνητικής και συμβουλευτικής εταιρείας γα τη φιλοξενία και το λιανεμπόριο “HUI Research”).

Όπως επισημάνθηκε με την ευκαιρία της έκθεσης, οι Σουηδοί τουρίστες τρίτης ηλικίας είναι άτομα με υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως καλή υγεία και φυσική κατάσταση, μεγάλη αγοραστική δύναμη και άνεση χρόνου, που τους επιτρέπει να ταξιδεύουν συχνά σε περιόδους χαμηλής ζήτησης για τον τουρισμό. Για το λόγο αυτό αποτελεί ελκυστική αγορά για πολλούς τουριστικούς προορισμούς.

Στόχος της συμμετοχής στην έκθεση ήταν η διανομή έντυπου προωθητικού υλικού στους επισκέπτες της και η άμεση πληροφόρησή τους σχετικά με τον τουρισμό τρίτης ηλικίας στη Ρόδο. Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν επίσης συναντήσεις, τόσο με σημαντικούς διεθνείς tour operators όσο και με επαγγελματίες του τομέα του τουρισμού, που στόχο είχαν την προσέλκυση σημαντικού αριθμού Σκανδιναβών τουριστών.

Στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που στελεχώθηκε από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου, Κωνσταντίνο Χατζίκο, παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων και το τουριστικό προϊόν της Ρόδου στους 12.000 επισκέπτες της Senior.

Με τη συμμετοχή στη συγκεκριμένη έκθεση επιδιώχθηκε η διεύρυνση του τουριστικού καταναλωτικού κοινού τρίτης ηλικίας, που θα επιλέγει τη Ρόδο για τις διακοπές του. Ο τουρισμός τρίτης ηλικίας παρουσιάζει αυξημένη δυναμική, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, κάτι που αποτυπώνεται σε διάφορες μελέτες που καταγράφουν τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις της συγκεκριμένης ηλικιακής ομάδας.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play