Πολιτική

Κικίλιας: Φανταστικός μήνας ο Οκτώβριος για τον ελληνικό τουρισμό

Σε εξαιρετικό μήνα για τον τουρισμό εξελίσσεται ο Οκτώβριος σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, με την πληρότητα να αγγίζει ακόμα και το 100% σε ορισμένες περιοχές

Σε εξαιρετικό μήνα για τον τουρισμό εξελίσσεται ο Οκτώβριος σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, με την πληρότητα να αγγίζει ακόμα και το 100% σε ορισμένες περιοχές για το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου. «Ο Οκτώβρης είναι ένας φανταστικός μήνας για τον ελληνικό τουρισμό και θα καταλήξουμε στο τέλος του μήνα στο τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου να έχουμε σούπερ πληρότητες και στους θερινούς προορισμούς και στους χειμερινούς προορισμούς» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός, μιλώντας το πρωί της Κυριακής στην εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά.

Σύμφωνα με τον υπουργό υπάρχει πληρότητα 90% σε Πήλιο και Μάνη, 100% στην Ορεινή Ναυπακτία ενώ μεγάλη είναι η ζήτηση και στην Ήπειρο. «Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη εξακολουθούμε να έχουμε μεγάλες πληρότητες από Αμερικανούς και Γάλλους. Τα αεροπλάνα πάνε κι έρχονται» είπε.

Παράλληλα, ο υπουργός ανέφερε πως τα έσοδα από τον τουρισμό στον προϋπολογισμό του 2022 θα είναι πολύ περισσότερα από τα 15 δισ. που προέβλεπε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας. «Σας διαβεβαιώ ότι θα είμαστε αρκετά πάνω από τα 18,2 δισ. του 2019» κατέληξε.

Η Ελλάδα να καταστεί προορισμός για 12 μήνες το χρόνο

Η βρετανική εφημερίδα Gurdian σε εκτενές ρεπορτάζ της επισημαίνει ότι το 2022 ο ελληνικός τουρισμός σημειώνει απροσδόκητη επιτυχία με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις και τις αφίξεις να αναμένεται να ξεπεράσουν τις αντίστοιχες του 2019 -χρονιά ρεκόρ- όταν η χώρα προσέλκυσε περίπου 33,1 εκατομμύρια τουρίστες και περισσότερα από 18 δισ. ευρώ σε έσοδα.

«Οι πόρτες μας είναι ανοιχτές 12 μήνες το χρόνο, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι φίλοι μας στη Βόρεια Ευρώπη, οι οποίοι μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα τον χειμώνα» τονίζει σε δηλώσεις του ο Έλληνας υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Όπως υπογραμμίζει η Guardian, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα προσπαθεί συντονισμένα να διαφημιστεί ως χειμερινός προορισμός, με τον Βασίλη Κικίλια να έχει δουλέψει μήνες για την υλοποιήση αυτής της πρωτοβουλίας. Τον Σεπτέμβριο επισκέφθηκε το Παρίσι, το Βερολίνο, τη Βιέννη και τη Στοκχόλμη για να μεταφέρει το μήνυμα, πραγματοποιώντας επαφές με αεροπορικές εταιρείες, τουριστικούς πράκτορες, συνταξιοδοτικά ταμεία και ομοσπονδίες.