Κορωνοϊός Μετρό: Ζητούν οδηγίες αντιμετώπισης οι εργαζόμενοι
Κορωνοϊός Μετρό: Οι εργαζόμενοι στο ζητούν οδηγίες για την αντιμετώπισης της κατάστασης.
Οι δύο θυγατρικές εταιρείες του οργανισμού (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) αναλαμβάνουν την διαχείριση των οδικών και σιδηροδρομικών μέσων που βρίσκονται υπό την εποπτεία του. Το Μετρό της Αθήνας είναι το δίκτυο υπόγειου και επίγειου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της πόλης των Αθηνών, καθώς και την Μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας. Το μετρό της Αθήνας είναι -προς το παρόν- το μοναδικό δίκτυο μετρό στην Ελλάδα. Εξυπηρετεί το πολεοδομικό συγκρότημα Αθήνας, το οποίο έχει πληθυσμό άνω των τριών εκατομμυρίων κατοίκων. Προσφέρει επίσης πρόσβαση στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» που βρίσκεται στην ανατολική Αττική.
Ο Προαστιακός σιδηρόδρομος της Αθήνας αποτελεί μια υπηρεσία προαστιακού σιδηροδρόμου που εξυπηρετεί αστικά, προαστιακά και περιφερειακά κέντρα στην Αττική και τους όμορους νομούς. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Αθήνας αποτελείται από τις παρακάτω διαδρομές:
Το Τραμ συνδέει αφενός το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα, Ζάππειο) με το παραλιακό μέτωπο, αφετέρου το Νέο Φάληρο με τα νοτιότερα προάστια (Γλυφάδα, Βούλα), μέσω της Παραλιακής οδού. Η λειτουργία του ξεκίνησε στις 19 Ιουλίου του 2004, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας έναν μήνα μετά, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της επέκτασης του μέσου προς το κέντρο του Πειραιά και η σύνδεση του παραλιακού μετώπου με το Μετρό, στο σταθμό “Αργυρούπολη” (Στάση Τραμ “Ελληνικό” – Αμαξοστάσιο Τραμ – Σταθμός Μετρό “Αργυρούπολη”).
Το δίκτυο των αστικών λεωφορείων καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του συγκοινωνιακού έργου στο ΠΣ της Αθήνας. Με 280 γραμμές και 7.500 στάσεις, εξυπηρετούνται οι μετακινήσεις από τα προάστια προς τα κέντρο της Αθήνας, μετακίνηση από και προς σταθμούς του Μετρό, σύνδεση με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καθώς και οι μετακινήσεις εντός μητροπολιτικής περιοχής αλλά εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος. Το δίκτυο εκμεταλλεύεται η Ο.ΣΥ. Α.Ε. Το 2020 αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια και συντήρηση (για 15 έτη) 400 νέων λεωφορείων (170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου και 50 πετρελαίου) για την περιοχή της Αττικής.
Οι τιμές των προϊόντων κομίστρου παραμένουν οι ίδιες με αυτές του προηγούμενου συστήματος, με το βασικό εισιτήριο να κοστίζει 1.40€ (0.60€ για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) και να έχει διάρκεια 90 λεπτών, ενώ το μηνιαίο κόμιστρο κοστίζει 30€ (15€ για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) και έχει διάρκεια 30 ημερών από την πρώτη ανέπαφη επικύρωση, σε αντίθεση με το προηγούμενο σύστημα όπου το μηνιαίο κόμιστρο ίσχυε για τον τρέχοντα ημερολογιακό μήνα.
Κορωνοϊός Μετρό: Οι εργαζόμενοι στο ζητούν οδηγίες για την αντιμετώπισης της κατάστασης.
Ηλεκτρονικό εισιτήριο αλλαγές: ο Οργανισμός έχει προχωρήσει στην προμήθεια 100 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών που δίνουν ρέστα και σε χαρτονομίσματα, αλλά και τη δυνατότητα φόρτισης και των απρόσωπων καρτών μέσω διαδικτύου και έξυπνων κινητών.
Μετρό: Τεράστια ταλαιπωρία έζησαν όσοι οδηγοί έπρεπε να κινηθούν το πρωί της Τρίτης με το όχημά τους στους δρόμους της Αττικής μετά την αιφνιδιστιακή απόφαση του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθήνας να προχωρήσει σε στάση εργασίας από τις 6 έως τις 10.
Μετρό: Ταλαιπωρία περιμένει σήμερα (17/12) όσους χρησιμοποιούν το μετρό για τις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Νίκος Δένδιας: Ο υπουργός Εξωτερικών θα μεταβεί στην Μπρατισλάβα για την σύνοδο του ΟΑΣΕ.
ΟΑΣΑ: Όλες οι αλλαγές που έρχονται από την Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου στα δρομολόγια των λεωφορείων.
ΟΑΣΑ: Εντατικοποίηση ελέγχων για πάταξη λαθρεπιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς.
ΟΑΣΑ: Στόχος αυτής της απόφασης είναι να μειωθούν οι καθυστερήσεις και το επιβατικό κοινό να εξυπηρετείται όσο το δυνατόν καλύτερα.