Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων: «Ίσως το πιο δύσκολο θέμα στο ΥΠΕΝ» λέει ο Κωστής Χατζηδάκης
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων: Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι του δεκαετούς Σχεδίου. Τα 10 κυριότερα μέτρα.
Ο Κωστής Χατζηδάκης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο στις 20 Απριλίου του 1965, μεγάλωσε στον Άη Γιάννη Μυλοποτάμου και τελείωσε το Λύκειο Περάματος Ρεθύμνου. Το 1983 εισήχθη στην Νομική Σχολή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του με μεταπτυχιακό στην Πολιτική Επικοινωνία από το Πανεπιστήμιο του Κεντ (Αγγλία), ενώ είναι δικηγόρος στο επάγγελμα. Έχει παντρευτεί τη γιατρό Πόπη Καλαϊτζή. Μαζί έχουν αποκτήσει ένα γιο, τον Γιάννη.
Από το 1987 έως το 1989 υπήρξε Γραμματέας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και μέλος του κεντρικού συμβουλίου της Εθνικής Φοιτητικής Ένωσης της Ελλάδας (ΕΦΕΕ). Το 1987 η ΔΑΠ κατέκτησε για πρώτη φορά την πρώτη θέση μεταξύ των φοιτητικών παρατάξεων ανεβάζοντας το ποσοστό της περίπου στο 27% ενώ το 1989 ξεπέρασε το 40%.[2] Στο διάστημα αυτό η ΔΑΠ προέβαλε πολλές καινούριες θέσεις για τα φοιτητικά και πανεπιστημιακά ζητήματα, όπως για παράδειγμα, η σύνδεση των Πανεπιστημίων με τις επιχειρήσεις, τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και η θεσμοθέτηση ουσιαστικών υποτροφιών για τους οικονομικά αδύναμους.
Τη διετία 1989-90 ήταν στέλεχος της Γραμματείας Πολιτικού Σχεδιασμού της Ν.Δ. και της Γραμματείας Εκλογών του κόμματος, εν όψει των αναμετρήσεων του 1989 και του Απριλίου 1990.
Στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου του 1994 ο Κωστής Χατζηδάκης εξελέγη ευρωβουλευτής, τέταρτος νεότερος ευρωβουλευτής σε ολόκληρη την Ευρωβουλή.Τον Ιανουάριο του 1997 εκλέγεται Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος για την Επιτροπή Περιφερειακής Πολιτικής.
Επανεκλέγεται ευρωβουλευτής στις Ευρωεκλογές του 1999 και αμέσως μετά αναλαμβάνει τη θέση του προέδρου της Επιτροπής Μεταφορών και Περιφερειακής Πολιτικής της Ευρωβουλής. Επανεκλέγεται τρίτη φορά ευρωβουλευτής στις Ευρωεκλογές του 2004, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται εκ νέου κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος για θέματα περιφερειακής πολιτικής. Το 2006 αναδεικνύεται από το Parliament Magazine Ευρωβουλευτής της χρονιάς.
Στις εκλογές του 2007 εκλέγεται βουλευτής Β΄ Αθηνών και στην συνέχεια ορίζεται υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών στην κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή.
Στην κυβέρνηση Σαμαρά, τον Ιούνιο του 2012, αναλαμβάνει Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και παραμένει σε αυτή τη θέση μέχρι τον Ιούνιο του 2013. Από τον Ιούνιο του 2013 μέχρι τον Ιούνιο του 2014 ήταν Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Στις εκλογές του Ιανουαρίου και του Σεπτεμβρίου 2015 εκλέγεται ξανά βουλευτής στην Β’ Αθηνών. Τον Ιανουάριο του 2016 ο Κωστής Χατζηδάκης ορίστηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη Αντιπρόεδρος της ΝΔ με αρμοδιότητα την σύνταξη του νέου κυβερνητικού προγράμματος του κόμματος. Στις εκλογές του Ιουλίου του 2019 πήρε περισσότερες από 71.000 ψήφους και βγήκε πρώτος σε σταυρούς στο Βόρειο Τομέα. Λίγο αργότερα ανέλαβε τη θέση του ΥπουργούΠεριβάλλοντος και Ενέργειας.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Αποβλήτων: Ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι του δεκαετούς Σχεδίου. Τα 10 κυριότερα μέτρα.
Υπουργικό συμβούλιο αποφάσεις: Όλα όσα συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν στη σημερινή τηλεδιάσκεψη υπό τον πρωθυπουργό.
Xατζηδάκης για Τουρκία: Ο υπουργός Ενέργειας τόνισε ότι όσο υπάρχουν προκλήσεις δεν μπορεί να υπάρξει μονομερής αποκλιμάκωση.
Ηλεκτροκίνηση: Το ηλεκτρικό ποδήλατο αποτελεί προτιμητέα επιλογή, ακολουθούν τα δίκυκλα και τρίκυκλα σκούτερ - Σημαντική αύξηση και για τα επιδοτούμενα οχήματα.
Ηλεκτρικά ποδήλατα επιδότηση: Μεγάλη είναι η ζήτηση σύμφωνα με τα στοιχεία της πλατφόρμας «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Ηλεκτρικό όχημα: Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας εξέδωσε Οδηγό του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά».
Υπουργείο Ενέργειας: Το υπουργείο εξέδωσε ανακοίνωση μιλώντας για συμψηφισμούς του ΣΥΡΙΖΑ με σκοπό να "ξεπλύνει" τις ευθύνες του για τις τραγωδίες στη Μάνδρα και στο Μάτι.
Υπουργείο Περιβάλλοντος: Ευκολότερη γίνεται πλέον η περιβαλλοντική αδειοδότηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Ηλεκτρικά οχήματα: Από σήμερα ξεκινάνε οι επιδοτήσεις για όσους θέλουν να προτιμήσουν ένα πιο «οικολογικό» αυτοκίνητο. Δείτε τι προβλέπει η ΚΥΑ.