Εμβρόντητη είναι η γαλλική και ευρωπαϊκή κοινή γνώμη λόγω της δολοφονικής ενέργειας ενός πεπεισμένου ρατσιστή εναντίον Κούρδων στην καρδιά του Παρισιού. Ο απολογισμός σε ανθρώπινες ζωές είναι οδυνηρός για ευρωπαϊκή πρωτεύουσα εν έτει 2022, οι δυνάμεις του φιλελεύθερου μακρονισμού κινητοποιούνται για περαιτέρω δημοκρατική θωράκιση του πολιτεύματος, οι ευρωπαικές ηγεσίες εκφράζουν τη συμπαράστασή τους, αλλά ο εκπρόσωπος της τουρκικής Προεδρίας Ισμαήλ Καλίν αυτό που βρήκε να δηλώσει είναι την «κουρδοφαγία», από την οποία πάσχει το απολυταρχικό καθεστώς Ερντογάν.
Ένας συνταξιούχος μηχανοδηγός σκότωσε τρεις Κούρδους κοντά σε Πολιτιστικό Κέντρο τους και τραυμάτισε άλλους τρεις. Στην συνέχεια, αποκαλύφθηκε ότι ο ύποπτος έχει επίσης δικαστεί για επίθεση σε πρόσφυγες που έμεναν σε καταυλισμούς σκηνών και πρόσφατα αφέθηκε ελεύθερος εν αναμονή της δίκης.
Οι αστυνομικές και εισαγγελικές αρχές ζήτησαν από τον 69χρονο συνταξιούχο να δώσει εξηγήσεις για την ειδεχθή πράξη του και εκείνος επικαλέστηκε την αναφορά του στον ρατσισμό.
Στην συνέχεια, ο 90χρονος πατέρας του υπόπτου που πραγματοποίησε την επίθεση, δήλωσε ότι ο γιος του δεν ανέφερε τίποτε όταν έφυγε από το σπίτι την ημέρα του τρομοκρατικού χτυπήματος και πως ο γιος του είναι ένας «παράφρονας», ένας «τρελός».
Ο γιος του φέρεται να έχει ομολογήσει την τρομοκρατική πράξη και ακολούθησαν ταραχές στους δρόμους του Παρισιού
Οι ευρωπαϊκές χώρες έσπευσαν να εκφράσουν την οδύνη τους για το συμβάν και να συμπαρασταθούν στον Γάλλο πρόεδρο και τον γαλλικό λαό.
Παραφωνία υπήρξε, για μια ακόμη φορά, η Τουρκία του Ερντογάν, η οποία μέσω του Ιμπραήμ Καλίν παρότρυνε του Γάλλους να μην υποστηρίζει αιτήματα του κουρδικού λαού. Ο Ι. Καλίν ανέφερε σε σχετική ανάρτησή του ότι «Αυτό είναι το PKK στη Γαλλία.Την ίδια τρομοκρατική οργάνωση που υποστηρίζετε στη Συρία. Το ίδιο PKK που έχει σκοτώσει χιλιάδες Τούρκους, Κούρδους και δυνάμεις ασφαλείας τα τελευταία 40 χρόνια. Τώρα καίνε τους δρόμους του Παρισιού. Θα μένεις ακόμα σιωπηλός;».
Η σιωπή είναι ενδεδειγμένη οδός απέναντι στον παραλογισμό, αφού με τον παραλογισμό δύσκολα να ανοίξει διάλογο κανείς. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ο Ιμπραήμ Καλίν δεν τοποθετείται εντός του θέματος, δηλαδή στην τρομοκρατική ενέργεια και τις απώλειές της, αλλά διογκώνει αυτό που νομίζει ότι υπηρετεί τα πλέον μυωπικά συμφέροντά της, στα όρια της τυμβωρυχίας.