Η πανδημία μάλιστα εκτόξευσε την ανάπτυξη της Shein, καθώς οι έφηβοι στράφηκαν στη «φθηνή μόδα» όσο ήταν κλεισμένοι σπίτι τους.
Άλλωστε η generation Z αποτελεί το 50% της πελατείας τους.
Στη Shein μπορεί να βρει κανείς μία μεγάλη γκάμα προϊόντων με κόστος κάτω των 10 δολαρίων, ενώ οι προμηθευτές καλούνται κάθε φορά να παραδίδουν τα νέα σχέδια σε περίπου 10 ημέρες, ακόμη πιο γρήγορα και από την πολιτική του Zara.
Το 2018, η αξία της Shein ήταν 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια και ένα χρόνο αργότερα είχε διπλασιαστεί.
Σήμερα, παρά το γεγονός πως υπήρχαν ανησυχίες ότι οι εξελίξεις στην Κίνα και οι αναταραχές που είχαν προκληθεί στον τεχνολογικό τομέα θα την επηρέαζαν, τα στοιχεία δείχνουν πως η εταιρεία εξακολουθεί να αξίζει 70 δισεκατομμύρια δολάρια.