Τις προσαρμογές στη στρατηγική της για τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), πρόκειται να αποκαλύψει στους προμηθευτές της στις αρχές του επόμενου έτους η Toyota, καθώς αγωνίζεται να μειώσει το χάσμα, στην τιμή και την απόδοση, με τους ηγέτες του κλάδου Tesla και BYD, σύμφωνα με το Reuters.Η Toyota εξετάζει τρόπους για να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα των EVs, επιταχύνοντας την υιοθέτηση τεχνολογιών που αυξάνουν τις επιδόσεις για τα σχεδιαζόμενα αυτοκίνητα, τόσο στα συστήματα ηλεκτρικής κίνησης όσο και στα τα πιο ολοκληρωμένα συστήματα θέρμανσης και ψύξης.
Η Toyota πρόκειται να διοργανώσει το πρώτο μετά την πανδημία συνέδριο με την συμμετοχή των προμηθευτών της τον Φεβρουάριο.
Η Toyota ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι «συζητά και εργάζεται πάντα ενεργά με βασικούς προμηθευτές και συνεργάτες σε διάφορα θέματα, για να επιτύχει ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα».
8πλάσιο το κέρδος της Tesla
Η Tesla του δισεκατομμυριούχου Ίλον Μασκ, είχε σχεδόν οκταπλάσιο κέρδος ανά όχημα από την Toyota για το τρίτο τρίμηνο, λόγω της ικανότητάς της να απλοποιεί την παραγωγή EV και κατά συνέπεια να μειώνει το κόστος, ανέφεραν αναλυτές.
Η Toyota έχει επανεξετάσει ένα σχέδιο αξίας 30 δισ. δολαρίων, τριών σταδίων για την ανάπτυξη και την κυκλοφορία EVs που ανακοίνωσε στα τέλη του περασμένου έτους.
Έχει αναστείλει ορισμένες εργασίες που αφορούν την ηλεκτροκίνηση, ενώ μια ομάδα εργασίας με επικεφαλής τον Shigeki Terashi εξετάζει τρόπους για την μείωση του κόστους και την ανάπτυξη νέας τεχνολογίας στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά των EVs.
Η ομάδα εργασίας έχει αναλάβει να παρουσιάσει ένα σχέδιο για τη βελτίωση της προσέγγισης της Toyota για τα EV, συμπεριλαμβανομένης της εξέτασης ενός πιθανού διαδόχου της νέας πλατφόρμας EV, e-TNGA.
Η Toyota συνεργάζεται κατά κύριο λόγο με δύο προμηθευτές, την Denso και την Aisin, για την κατασκευή EV.
Στα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκονται και το κατά πόσο θα μπορούσε να επιταχύνει την υιοθέτηση ενός νέου συστήματος θερμικής διαχείρισης που αναπτύχθηκε από κοινού από την Aisin και τη Denso και ενδεχομένως ενός πιο προηγμένου ηλεκτρικού συστήματος κίνησης από την Aisin.
Η Toyota εξεταζει επίσης αν θα μπορούσε να εισαγάγει σε ορισμένα premium EVs έναν μόλις αναπτυγμένο μετατροπέα με βάση το καρβίδιο σιλικόνης από την Denso, ο οποίος θα βελτίωνε τη φόρτιση και θα συνέβαλε στη μείωση του κόστους κατασκευής.