Πρεμιέρα έκανε χθες, την Τρίτη (2/11), το καλάθι του νοικοκυριού στα σούπερ μάρκετ. Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα να «πέσει» η πλατφόρμα e-katanalotis, μέσω της οποίας οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις τιμές των προϊόντων. Πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το καλάθι του νοικοκυριού, καθώς ενώ περίμεναν να δουν μεγαλύτερες εκπτώσεις, είδαν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνονται.
Δεν έλειψαν τα ευτράπελα
Δεν έλειψαν και τα ευτράπελα στο καλάθι του νοικοκυριού. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εκ των οποίων οι δύο είναι μόνο στην Κρήτη. Τέσσερις από από τις 13 αλυσίδες δεν έχουν στο «καλάθι» τους και τις 51 κατηγορίες προϊόντων. Ακόμη, παρατηρήθηκε πως σε τουλάχιστον δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ έως και το 80% των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, ενώ έχει αναρτηθεί το ίδιο προϊόν σε μία κατηγορία από δύο έως και 11 φορές.
Γεωργιάδης για καλάθι του νοικοκυριού: Σβήσαμε τον πληθωρισμό δύο μηνών
Τα προϊόντα στο καλάθι του νοικοκυριού έχουν επιστρέψει στις τιμές Αυγούστου, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, επισημαίνοντας πως «σβήσαμε τον πληθωρισμό δύο μηνών» για τα προϊόντα που περιλαμβάνονται σε αυτό.
Μιλώντας στο Mega, o υπουργός ανέφερε παράλληλα ότι θα εκδοθεί εγκύκλιος που θα προσδιορίζει το μέγεθος της ταμπέλας που τοποθετείται στα ράφια με τα προϊόντα που εντάσσονται στο καλάθι, προκειμένου να εντοπίζονται πιο εύκολα από τους καταναλωτές.
Ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε στην βιομηχανία λέγοντας ότι πολλές αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν επισημάνει στο υπουργείο ότι η βιομηχανία δεν συμμετείχε στην προσπάθεια.
«Η πρώτη αποτύπωση είναι θετική. Τα προϊόντα είναι σε χαμηλότερη τιμή», ανέφερε αντίστοιχα ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Νίκος Παπαθανάσης μιλώντας στην ΕΡΤ.
Τόνισε επίσης ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να ενημερώνονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα από τους ιστότοπους των σούπερ μάρκετ, στην είσοδο των σούπερ μάρκετ και στην εφαρμογή e- katanalotis.