Φ Η καμπάνια «Make Taste, Not Waste» από τη Hellmann’s πλαισιώθηκε από online και offline ενέργειες, με προτάσεις δημοφιλών σεφ. Με στόχο την περαιτέρω ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, προχώρησε στην τοποθέτηση ενημερωτικών αυτοκόλλητων σε περισσότερους από 2.000 κάδους απορριμμάτων σε τέσσερις δήμους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τη χαρακτηριστική φράση «Εσύ πόσα ευρώ πέταξες στα σκουπίδια σήμερα;» και το QR code που οδηγεί στο site της Hellmann’s με έξυπνα tips και νόστιμες συνταγές με leftovers.
Ο πλανήτης, αλλά και η ανθρωπότητα απαιτούν δράσεις για τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και την καλύτερη διαχείρισή τους, από όλους μας. Η Unilever, αναλαμβάνοντας με υπευθυνότητα τον ηγετικό της ρόλο στον κλάδο των τροφίμων, εφαρμόζει ήδη σημαντικές αλλαγές θέτοντας υψηλούς στόχους και προσκαλώντας καθέναν μας να τους υιοθετήσει, αλλάζοντας τη ζωή μας, για ένα ασφαλές και βιώσιμο μέλλον για όλους.