Οι αγορές ρούχων και παπουτσιών μάλλον δεν θα είναι η πρώτη «πολυτέλεια» που θα κόψουν οι Έλληνες λόγω του πληθωρισμού και της ενεργειακής κρίσης. Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει η νέα έρευνα Fashion (Re)search που πραγματοποίησε η ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας Glami, σύμφωνα με την οποία μόνο το 27% των ερωτηθέντων Ελλήνων καταναλωτών σχεδιάζει να περιορίσει τα έξοδα που αφορούν σε αγορές μόδας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό, και συγκεκριμένα το 51%, υπολογίζει να ψάξει για προσφορές, αλλά δεν σκοπεύει να σταματήσει να ξοδεύει σε σημαντικό βαθμό. Στοιχεία ιδιαίτερα ενδιαφέροντα εάν συνυπολογίσουμε πως το 76% των ερωτηθέντων παρατήρησε αύξηση (μικρή ή μεγάλη) στις τιμές που αφορούν την ένδυση και την υπόδηση – 7% υψηλότερη σε σύγκριση με τα αποτελέσματα που αφορούν την ίδια ερώτηση στην έρευνα Fashion (Re)search του Glami τον Απρίλιο του 2022.
Ενδιαφέρον έχουν οι απαντήσεις στην ερώτηση «Γιατί δεν σκοπεύετε να αλλάξετε τον τρόπο που ψωνίζετε ρούχα παρόλο που ήδη βλέπετε τον αντίκτυπο του πληθωρισμού στο ‘πορτοφόλι’ σας;» που ήταν πολλαπλών επιλογών.Σχεδόν τρεις στους δέκα (ποσοστό 28%) απάντησαν ότι τα ψώνια με τους κάνουν χαρούμενους/ες και δεν είναι έτοιμοι/ες να τα σταματήσουν εντελώς.
Αναφορικά με το ζήτημα των εκπτώσεων και των πολύ συχνών – πλέον – εποχιακών προσφορών, το 24% δηλώνει ότι επιθυμεί να επωφεληθεί από αυτές. Συγκεκριμένα δήλωσαν πως «πρέπει να εκμεταλλευτούν τις εποχιακές εκπτώσεις».
Σε ποσοστό 21% υποστηρίζουν ότι πάντα αγόραζαν τα απολύτως απαραίτητα και έτσι δεν είναι εφικτό να περιορίσουν κι άλλο τις αγορές του.