Οικονομία

Σεισμοί: Άνοιξε η πλατφόρμα για τις σεισμόπληκτες επιχειρήσεις του Αρκαλοχωρίου

Άνοιξε χθες, Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα "myBusinessSupport" της ΑΑΔΕ για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη χορήγηση ενίσχυσης με τη μορφή επιχορήγησης σε επιχειρήσεις της Δημοτικής Ενότητας Αρκαλοχωρίου.

Άνοιξε χθες, Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου, η ηλεκτρονική πλατφόρμα “myBusinessSupport” της ΑΑΔΕ για την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη χορήγηση ενίσχυσης με τη μορφή επιχορήγησης σε επιχειρήσεις της Δημοτικής Ενότητας Αρκαλοχωρίου. Πρόκειται για τις επιχειρήσεις οι οποίες υπέστησαν οικονομικές απώλειες κατά τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2021, που επιτάθηκαν από τους σεισμούς της 24ης Ιουλίου και της 27ης Σεπτεμβρίου 2021, σε συνέχεια της δημοσίευσης της σχετικής κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης & Επενδύσεων (ΦΕΚ B’ 5028/26.09.2022).

Σύμφωνα με την ΚΥΑ, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν εκδήλωση ενδιαφέροντος για τη χορήγηση της ενίσχυσης στην πλατφόρμα “myBusinessSupport” (www.aade.gr/mybusinesssupport), έως και τις 11 Οκτωβρίου 2022.

Επίσης, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να πληρούν τα παρακάτω κριτήρια:

  • α) Έχουν την έδρα τους ή υποκατάστημα σε περιοχές της Δημοτικής Ενότητας Αρκαλοχωρίου, λειτουργούσαν νομίμως κατά την 27η Σεπτεμβρίου 2021 και έχουν πληγεί οικονομικά.
  • β) Δεν δραστηριοποιούνται στην πρωτογενή παραγωγή γεωργικών προϊόντων ούτε στον τομέα αλιείας και υδατοκαλλιέργειας.
  • γ) Έχουν υποβάλει τις δηλώσεις φόρου εισοδήματος και ΦΠΑ, εφόσον είχαν κατά νόμο υποχρέωση να τις υποβάλουν.δ) Δεν έχουν τεθεί σε αδράνεια από την 1η Ιανουαρίου 2021 μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής.
  • ε) Δεν έχει ανασταλεί, μέχρι και την ημερομηνία ελέγχου πληρωμής, η χρήση του ΑΦΜ της επιχείρησης για τη διενέργεια ενδοκοινοτικών συναλλαγών.
  • στ) Δεν συντρέχουν οι λόγοι αποκλεισμού της παρ. 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α΄137).
  • ζ) Είναι υπόχρεες σε τήρηση και έκδοση λογιστικών αρχείων.