Nέα της αγοράς

Ξενοδοχείο στο Παρίσι χρεώνει τη σουίτα 30.000 ευρώ τη βραδιά

Αύξηση καταγράφει ο τουρισμός στην γαλλική πρωτεύουσα με την φετινή καλοκαιρινή σεζόν μάλιστα, να σπάει κάθε προηγούμενο ρεκόρ όσον αφορά στην πληρότητα και τις μέσες τιμές

Κατακόρυφη άνοδο σημειώνουν οι τιμές στα περισσότερα ξενοδοχεία του Παρισιού.

Σύμφωνα μάλιστα, με πρόσφατο δημοσίευμα του Bloomberg, το κόστος για μια διανυκτέρευση στην κορυφαία σουίτα του ξενοδοχείου, Bristol – ένα από τα φημισμένα ξενοδοχεία στο Παρίσι – αυξήθηκε κατά 5.000 ευρώ καθώς οι Αμερικανοί τουρίστες επιστρέφουν μαζικά στη γαλλική πρωτεύουσα.

Το συγκεκριμένο υπερπολυτελές ξενοδοχείο, το οποίο βρίσκεται μόλις, τρία λεπτά με τα πόδια από την προεδρική κατοικία των Ηλυσίων, έχει αυξήσει αισθητά τις τιμές του, έπειτα από την φετινή καλοκαιρινή σεζόν η οποία έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ όσον αφορά την πληρότητα και τις μέσες τιμές.

Ειδικοί του κλάδου εκτιμούν πως η φετινή σεζόν αναμένεται να είναι μια από τις καλύτερες για το συγκεκριμένο υπερπολυτελές ξενοδοχείο. Η τιμή για την κορυφαία Imperial σουίτα του Bristol σκαρφάλωσε στα 30.000 ευρώ τη βραδιά, την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου. Πρόκειται δηλαδή, για αύξηση 20%. Το κόστος για υπόλοιπα δωμάτια του ξενοδοχείου ανέρχεται στα 2.290 ευρώ, συνολική αύξηση 300 ευρώ .

Το Παρίσι επωφελείται από μια ισχυρή ζήτηση

Όπως φαίνεται, η επιτυχημένη σειρά του Netflix, «Η Έμιλι στο Παρίσι», έχει ωθήσει στην άνθηση του τουρισμού στην «πόλη του φωτός», με τους Αμερικανούς να αποτελούν την μεγαλύτερη αγορά τουριστών για φέτος.

Το Plaza Athénée, είναι ένα ακόμη φημισμένο ξενοδοχείο στην πρωτεύουσα της Γαλλίας. Σύμφωνα με τον Φρανσουά Ντελαχάγιε, γενικό διευθυντή του ξενοδοχείου, οι Αμερικανοί αντιπροσωπεύουν πλέον το 45% των πελατών, από περίπου 1/4 πριν από την πανδημία. Συγκριτικά, οι Ρώσοι αποτελούσαν το 9% της πελατείας του ξενοδοχείου πριν τον πόλεμο.Τέλος, το νέο ξενοδοχείο Cheval Blanc χρεώνει 55.000 ευρώ τη βραδιά για την προεδρική σουίτα, η οποία διαθέτει το δικό της ασανσέρ καθώς και ιδιωτική πισίνα. «Η πρώτη μας χρονιά ξεπέρασε κάθε προσδοκία», επισημαίνει ο Ολιβιέ Λεφέβρ, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας πολυτελών ξενοδοχείων LVMH.