Nέα της αγοράς

«Μέχρι τρεις εκπτωτικές κονσέρβες»: Φρένο στα φτηνά προϊοντα βάζει supermarket στη Βρετανία

Οι τιμές τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών αυξήθηκαν κατά 12,7% το πρώτο επτάμηνο του έτους στη Βρετανία.

Όριο στον αριθμό των εκπτωτικών προϊόντων που μπορούν να αγοράσουν οι καταναλωτές βάζει η τρίτη μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας με σχεδόν 600 καταστήματα στη χώρα, ενόσω ο πληθωρισμός στη χώρα συνεχίζει να καλπάζει.

Ο λόγος για το Asda, το οποίο εγκαινίασε μία σειρά βασικών προϊόντων τον Μάιο, το Just Essentials. Η σειρά αυτή μπήκε σε περισσότερα καταστήματα τον Αύγουστο, αλλά έκτοτε το σούπερ μάρκετ επέβαλε όριο στα τρία προϊόντα από κάθε κατηγορία, λέγοντας ότι ο περιορισμός θα ισχύσει για μικρό χρονικό διάστημα.

«Λατρεύουμε που αγαπάτε το Just Essentials και προσπαθούμε σκληρά να αντεπεξέλθουμε στη ζήτηση», αναγράφεται κάτω από ορισμένα ράφια στο Asda. «Για να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μας θα πάρουν ό,τι χρειαστούν, περιορίζουμε τις αγορές σε 3 για κάθε προϊόν ανά πελάτη για ένα μικρό χρονικό διάστημα».

«Το Just Essentials αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλές αυτή τη στιγμή και προσπαθούμε σκληρά να επαναφέρουμε τα προϊόντα σε έλλειψη στα ράφια όσο το δυνατόν γρηγορότερα», δήλωσε εκπρόσωπος του Asda στο Business Insider. Ο ίδιος σημείωσε επίσης ότι «για να διασφαλίσουμε ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες μπορούν να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα περιορίζουμε τις αγορές σε τρεις το μέγιστο από κάθε προϊόν».

Σημειώνεται ότι η πλήρης σειρά προϊόντων, σχεδόν 300 στο σύνολο συμπεριλαμβανομένων κρεάτων, ψαριών και ειδών υγιεινής, αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος του έτους. Ενδεικτικά, περιλαμβάνονται κόκκινα φασόλια έναντι 0,33 λιρών, κονσέρβες με κομμένα καρότα έναντι 0,23 λιρών, τσάντες 2,5 κιλών με πατάτες για 0,99 λίρες και πακέτα ζαμπόν 400 γρ. για 1,69 λίρες.

Οι τιμές τροφίμων και μη αλκοολούχων ποτών αυξήθηκαν κατά 12,7% το πρώτο επτάμηνο του έτους στη Βρετανία. Συγκεκριμένα μεταξύ Ιουνίου και Ιουλίου, αυξήθηκαν κατά 2,3%, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη μηνιαία μεταβολή από τον Μάιο του 2001. Εξ ου και οι καταναλωτές στρέφονται συνεχώς περισσότερο σε φθηνότερες μάρκες ή ακόμη και αλλάζουν τα προϊόντα που αγοράζουν, καθώς ορισμένες κατηγορίες τροφίμων, όπως το κρέας, γίνονται ακριβότερες.