Σε πολύ μεγάλο ποσοστό παραμένει η δραστηριότητα στη second-hand αγορά δεξαμενόπλοιων που είναι πάνω του ενός έτους.
Πιο συγκεκριμένα, από την αρχή του έτους μέχρι τα τέλη Αυγούστου έχουν πωληθεί 428 δεξαμενόπλοια, αθροιστικής χωρητικότητας άνω των 40 εκατ. dwt, έναντι συνολικά περίπου $8,7 δισ.
Ειδικότερα, στα μικρότερα και μεσαία μεγέθη, τον πρώτο λόγο έχουν τα MR tankers. Εντός του έτους, 173 MR tankers έχουν αλλάξει χέρια, αθροιστικής χωρητικότητας περίπου 7,4 εκατ. dwt, έναντι συνολικά $2,8 δισ.
Στα μεγαλύτερα μεγέθη, σημαντική είναι η δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες VLCCs. Εντός του έτους, 51 VLCCs χωρητικότητας σχεδόν 16 εκατ. dwt έχουν αλλάξει χέρια, έναντι συνολικά $2,4 δισ.
Βάσει των προαναφερθέντων, οι πωλήσεις MR tankers και VLCCs εντός του 2022 αντιστοιχούν σε 52% της συνολικής δραστηριότητας στη second-hand αγορά δεξαμενόπλοιων σε αριθμούς πλοίων, σε 58% σε όρους χωρητικότητας και σε 60% σε όρους αξίας.