Σε μια ενότητα με τίτλο «Αποτυχίες μουσείων», οι καλλιτέχνες ισχυρίζονται επίσης ότι έπρεπε να είχαν πληρωθεί περισσότερο. Η ατομική αμοιβή 250 $ που καταβάλλεται στους συμμετέχοντες καλλιτέχνες της τριετίας είναι χαμηλότερη από το ποσοστό του προϋπολογισμού λειτουργίας των 3 εκατομμυρίων δολαρίων του μουσείου που προτείνεται από τις οδηγίες της ομάδας εργασίας καλλιτεχνών W.A.G.E. για την αποζημίωση καλλιτεχνών. (Ομάδες βιομηχανίας όπως η Ένωση Διευθυντών Μουσείων Τέχνης και η Αμερικανική Συμμαχία Μουσείων δεν προσφέρουν πρότυπα για πληρωμές σε καλλιτέχνες.) Αυτή δεν ήταν η πρώτη έκκληση προς την ηγεσία του μουσείου να αντιμετωπίσει ζητήματα που σχετίζονται με τη φυλή και την ισότητα ενόψει της τριετής. Τους μήνες πριν από τα περιστατικά που αφορούσαν την Gee και το έργο της, μια ομάδα 20 καλλιτεχνών, επιμελητών και ακτιβιστών έστειλε μια επιστολή στο μουσείο για να υποστηρίξει το ραντεβού του Laster. Αυτή η επιστολή απευθυνόταν στον Brungardt και στο διοικητικό συμβούλιο του μουσείου και περιστράφηκε γύρω από ισχυρισμούς για «εσωτερική διαφωνία» που αφορούσαν τη συμμετοχή του Laster ως επιμελητή.
Μαύρες γυναίκες καλλιτέχνες κατηγορούν το μουσείο του Ουισκόνσιν για «θεσμική ρατσιστική βία»
Το συμβούλιο του μουσείου χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς «ακατάλληλους και αβάσιμους».