Στην περικοπή 3.000 θέσεων εργασίας προσανατολίζεται η Ford καθώς προετοιμάζεται να προχωρήσει σε μετάβαση από τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στα ηλεκτρικά οχήματα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δύο χιλιάδες από τις θέσεις εργασίας αφορούν μισθωτούς και άλλες 1.000 είναι εξωτερικοί ανάδοχοι έργων, σύμφωνα με την εταιρεία. Οι εργαζόμενοι στη Ford αναμένεται να ειδοποιηθούν ότι χάνουν τη δουλειά τους αργότερα μέσα σε αυτήν την εβδομάδα.
«Η οικοδόμηση αυτού του μέλλοντος απαιτεί αλλαγή και αναμόρφωση σχεδόν όλων των πτυχών του τρόπου λειτουργίας μας για περισσότερο από έναν αιώνα», έγραψαν ο Διευθύνων Σύμβουλος Jim Farley και ο εκτελεστικός πρόεδρος Bill Ford σε ένα μήνυμα προς τους υπαλλήλους της Ford, σύμφωνα με το CNN. «Απαιτείται εστίαση, σαφήνεια και ταχύτητα, όπως έχουμε συζητήσει τους τελευταίους μήνες, κάτι που συνεπάγεται αναδιάταξη πόρων και αντιμετώπιση της δομής κόστους μας, η οποία είναι μη ανταγωνιστική έναντι των παραδοσιακών, αλλά και νέων ανταγωνιστών.»
Η Ford στοχεύει να κατανείμει τις μισές παγκόσμιες πωλήσεις της από πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, ενώ η συγκεκριμένη κίνηση ήταν αναμενόμενη εδώ και αρκετό καιρό.
Τα κόστη και η στροφή
Όταν πραγματοποιήθηκε συζήτηση σχετικά με τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου , ο Farley επιβεβαίωσε τις αναφορές για επερχόμενες απολύσεις.
«Έχουμε οπωσδήποτε πάρα πολλούς ανθρώπους σε ορισμένους τομείς, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό», είπε τότε ο Farley.
Παραδέχτηκε ότι τα κόστη της Ford δεν είναι ανταγωνιστικά με εκείνα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, προσθέτοντας, όμως, ότι οι περικοπές δεν είναι απλώς η παραδοσιακή προσπάθεια μείωσης του κόστους, αλλά για να επικεντρωθεί εκ νέου η εταιρεία.
Οι γραμμές παραγωγής της Ford δεν θα κλείσουν ως μέρος της στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα. Στην πραγματικότητα, η Ford κατασκευάζει νέα εργοστάσια ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μπαταριών. Την ίδια στιγμή, η Tesla ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει να μειώσει περίπου το 10% του μισθωτού προσωπικού της, την ώρα που προσθέτει ωρομίσθιους, με στόχο να αυξήσει την παραγωγή σε δύο νέα εργοστάσια στο Όστιν, στο Τέξας και στο Βερολίνο.