Πολιτισμός

Η Amiri ανοίγει τη ναυαρχίδα του στο Τόκιο

Η εταιρεία πουλά τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές της παγκοσμίως σε 160 μπουτίκ και πολυκαταστήματα παγκοσμίως.

Η εταιρεία πουλά τις γυναικείες και ανδρικές συλλογές της παγκοσμίως σε 160 μπουτίκ και πολυκαταστήματα παγκοσμίως. Η Ιαπωνία είναι μια κομβική αγορά από την ίδρυση του οίκου το 2014, τόσο για την υποστήριξη που δείχνει το κοινό όσο και η πιρροή που έχει σαν brand.

Με μια χαλαρή ατμόσφαιρα στη Δυτική Ακτή, το κατάστημα, που άνοιξε στις 15 Ιουλίου, διαθέτει όλη τη γκάμα ανδρικών και γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων, αξεσουάρ, υποδημάτων και δερμάτινων ειδών. Το κατάστημα προσφέρει επίσης μια αποκλειστική συλλογή από κάψουλες του Τόκιο, επαναλαμβάνοντας το χαρακτηριστικό μοτίβο της στοίβας των οστών της Amiri στο κόκκινο και το άσπρο των εθνικών σημαιών της Ιαπωνίας σε φούτερ, μπλουζάκια, πουλόβερ, μαγιό και καπέλο.

Η εταιρεία χρησιμοποιεί την προσωπικότητα της πόλης ως εφαλτήριο για το σχεδιασμό του καταστήματος, το οποίο έχει μια αίσθηση ζεστασιάς, οικειότητας και μοντερνισμού. Ο κάτω όροφος είναι εξ ολοκλήρου με γυάλινη πρόσοψη, θολώνοντας τη διάκριση μεταξύ εσωτερικών και εξωτερικών, ενώ πάνω, η «αιωρούμενη» βάση του καταστήματος τυλίγει τον δεύτερο όροφο με μαύρο γύψο.