Τους πάγκους της λαϊκής αγοράς στο smartphones των καταναλωτών φέρνει η φρέσκια πλατφόρμα laiki.eu, υποσχόμενη να δώσει διαδικτυακή διέξοδο σε μικρές παραγωγικές μονάδες της χώρας. Την ίδια στιγμή βέβαια με οργανωμένα και αποτελεσματικά logistics για τη συλλογή και διανομή νωπών και φρέσκων προϊόντων από μικρούς παραγωγούς, υπόσχεται να τα προσφέρει στους καταναλωτές με πολύ χαμηλό κόστος και χωρίς τις πρόσθετες επιβαρύνσεις των μεσαζόντων.
Τι είναι το laiki.eu
Ειδικότερα, όπως ανέφεραν τα στελέχη της επιχείρησης στο insider.gr, το laiki.eu δημιουργήθηκε με στόχο να προσφέρει στον καταναλωτή την εμπειρία και τα πλεονεκτήματα της επίσκεψης στη λαϊκή αγορά διαθέτοντας διαδικτυακά ποιοτικά κι επώνυμα προϊόντα, χωρίς μεσάζοντες (χονδρεμπόρους, λιανεμπόρους, κ.λπ.) και σε τιμές που ορίζουν οι ίδιοι οι παραγωγοί και προμηθευτές.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα, μέσω των οργανωμένων και αποτελεσματικών logistics που έχει αναπτύξει, επιτυγχάνει την συλλογή και διανομή νωπών και φρέσκων προϊόντων από μικρούς παραγωγούς στους καταναλωτές, με την βοήθεια ενός ολοκληρωμένου online marketplace, στο οποίο βρίσκει κανείς ό,τι υπάρχει στους πάγκους μιας λαϊκής αγοράς και πολλά ακόμα.
Ο επισκέπτης του laiki.eu έχει δηλαδή την δυνατότητα να επισκεφθεί online διάφορους παραγωγούς και να ψωνίσει από εκείνον που εμπιστεύεται, όπως ακριβώς στη λαϊκή. «Ειδικότερα για τα νωπά προϊόντα (φρούτα και λαχανικά), υπόσχεση της εταιρείας μας είναι «ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ». Αυτό καθίσταται εφικτό μέσω μιας τεχνολογικά προηγμένης διαδικασίας αποθήκευσης και διανομής, που μας επιτρέπει να μεταφέρουμε και να παραδίδουμε τα προϊόντα εντός 24ώρου στο σπίτι του πελάτη με τον πλέον οικολογικό και οικονομικό τρόπο» όπως επισημαίνουν τα στελέχη της.
Μάλιστα, χάρη στο σύστημα διαχείρισης το οποίο καταγράφει και έχει διαθέσιμη σε πραγματικό χρόνο τη θέση και κατάσταση των προϊόντων, από τη στιγμή που διατίθενται από τον παραγωγό έως ότου παραδοθούν στον πελάτη, όπως και σε όλα τα ενδιάμεσα στάδια μεταφοράς και αποθήκευσης, ελαχιστοποιούνται οι ανάγκες αποθήκευσης στα ενδιάμεσα στάδια, μειώνοντας με τον τρόπο αυτό το κόστος για όλους.
Για να γίνει κατανοητό, η διαδικασία περιλαμβάνει τρία στάδια. Οι παραγωγοί ανεβάζουν τα προϊόντα τους στους online πάγκους, ορίζοντας οι ίδιοι τις τιμές και ενημερώνοντας τον καταναλωτή για την ποιότητα τους (το χωράφι όπου καλλιεργήθηκαν τα φρούτα και τα λαχανικά ή το αγρόκτημα όπου εκτράφηκαν τα ζώα και άλλες σχετικές πληροφορίες).