Το YouTube εισάγει ένα νέο «εργαλείο» στην προσπάθεια να διευκολύνει ακόμη περισσότερο τους δημιουργούς περιεχομένου να μετατρέψουν τα μεγαλύτερα βίντεο τους σε μικρού μήκους, όπως είναι στον «ανταγωνιστή» της πλατφόρμας, το TikTok.
Το YouTube προσθέτει ένα νέο εργαλείο, το «Edit into a Short», στην εφαρμογή του για iOS και Android.
Θα επιτρέπει στους δημιουργούς να επιλέγουν έως και 60 δευτερόλεπτα από ένα από τα βίντεό τους και να φέρνουν το βίντεο στον επεξεργαστή Shorts, απευθείας από την εφαρμογή YouTube σε iOS ή Android.
Από εκεί, μπορούν να προσθέσουν διάφορα στοιχεία, όπως κείμενο, φίλτρα, καθώς και πρόσθετα βίντεο που έχουν τραβηχτεί με την κάμερα του Shorts ή έχουν αντληθεί από τη βιβλιοθήκη φωτογραφιών τους.
Σε μια ανάρτηση σχετικά με τη νέα λειτουργία του, το YouTube αναφέρει ότι το τελικό Short θα συνδέεται με το πλήρες βίντεο από το οποίο αποκόπηκε, γεγονός που θα μπορούσε να βοηθήσει να γίνει το Shorts ένα ιδανικό εργαλείο προώθησης για το μεγαλύτερο περιεχόμενο του δημιουργού. Αν ένας θεατής απολαύσει ένα Short που δημιουργήθηκε με αυτό το εργαλείο, δεν θα χρειάζεται να μεταβεί στο κανάλι του δημιουργού και να ψάξει για το πλήρες βίντεο.
Το YouTube έχει δώσει μεγάλη έμφαση στα Shorts από τότε που άρχισε να κυκλοφορεί τη λειτουργία το 2020. Τον περασμένο μήνα, το YouTube ανέφερε ότι πάνω από 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι παρακολουθούσαν Shorts κάθε μήνα.
Τα βίντεο μικρής διάρκειας (Shorts) προωθεί εντατικά τον τελευταίο καιρό η δημοφιλής πλατφόρμα για να ανταγωνιστεί το TikTok. Εξάλλου, η τεράστια επιτυχία του TikTok φαίνεται πως έχει αναγκάσει πλέον όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι.