Πολιτισμός

Γιατί το Classic Riva Aquarama εξακολουθεί να είναι το πιο όμορφο Runabout που δημιουγήθηκε ποτέ

Κανένα άλλο σκάφος δεν είχει τόσο μεγάλη ζήτηση και κοινωνικό στάτους όπως το Aquarama

Υπάρχουν σκάφη που φαίνονται διασκεδαστικά για ένα χρόνο. Άλλα έχουν κλασική εμφάνιση που μπορούν να ταιριάξουν από γενιά σε γενιά. Στη συνέχεια, υπάρχουν και εκείνα που αντέχουν στη δοκιμασία του χρόνου. Το Riva Aquarama είναι ένα από αυτά. Η δημιουργία του Carlo Riva, για τον εορτασμό της 60ής επετείου από την κυκλοφορία του τον Αύγουστο, ήταν κάτι πολύ δυνατό.

Κανένα άλλο σκάφος δεν είχει τόσο μεγάλη ζήτηση και κοινωνικό στάτους όπως το Aquarama.

Οι ιδιοκτήτες περιελάμβαναν αστέρες του κινηματογράφου όπως η Σοφία Λόρεν και ο Ρεξ Χάρισον και μια μικρή ομάδα βασιλιάδων, κάτι που έφερε λίγη περισσότερη χρυσόσκονη στα μάτια του κόσμου. Αλλά στην βάση του οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ήταν άτομα με υψηλό κύρος  που ήταν πρόθυμα να αγοράσουν ένα Aquarama στην ίδια περίπου τιμή με ένα Rolls-Royce Silver Cloud, το πιο ακριβό αυτοκίνητο της Ιταλίας στα μέσα της δεκαετίας του ’60.

Το όμορφο εξωτερικό του σκάφους από μαόνι και οι αμερικανικοί κινητήρες το έκαναν μια ασυναγώνιστη πρόταση για τους πλούσιους και διάσημους σε μια εποχή που ο κόσμος αναζητούσε νέα, μοντέρνα σύμβολα  μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το Aquarama -που πήρε το όνομά του από την κινηματογραφική τεχνική πανόραμα- βρήκε γρήγορα στέγη κατά μήκος της Γαλλικής και της Ιταλικής Ριβιέρας. Τελικά όμως έγινε συνώνυμο του Μονακό. Το πριγκιπάτο γινόταν γρήγορα το πολυτελές σημείο συγκέντρωσης James-Bondish των διασημοτήτων και των δικαιωμάτων που σφραγίζει τη φήμη του σήμερα. Ένα λιμάνι από λαμπερό μαόνι Rivas πρόσθεσε στη γοητεία.

«Ξέρω ότι είναι ένα άψυχο αντικείμενο, αλλά αν έχετε πάθος και αγάπη για όμορφες μηχανές, όπως εγώ», λέει ο Bruce Paddock, ιδιοκτήτης του Aquarama Special Mistral II, «τότε θα ταυτιστείτε με το σχεδιασμό, την απόδοση και την ποιότητα. του έργου. Όταν συνδυάζετε αυτά τα στοιχεία, δημιουργείται ένα μυστήριο και μια επιθυμία μεταξύ του ιδιοκτήτη και του αντικειμένου.»