Εδώ και αρκετό καιρό, το Netflix διέρχεται μια σοβαρή κρίση, με τη μείωση του αριθμού των χρηστών του. Η εταιρεία σκέφτεται σοβαρά να λάβει άμεσα μέτρα, που θα ανακόψουν αυτήν την άσχημη εξέλιξη.
Ειδικότερα, ένας αξιοπρόσεκτος αριθμός συνδρομητών εγκαταλείπουν το Netflix. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους, αυτός ο κολοσσός του streaming κατέγραψε σημαντικά λιγότερους χρήστες: 970.000, για την ακρίβεια.
Τα αίτια περιλαμβάνουν την εντεινόμενη ανταγωνιστική πίεση από όλο και περισσότερους παρόχους και την υψηλή διείσδυση στην αγορά. Ωστόσο, η εταιρεία δηλώνει «σίγουρη και αισιόδοξη για το μέλλον».
Ένα δομικό στοιχείο, που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ’ όψη, είναι η κυκλοφορία μιας χαμηλότερης τιμής έκδοσης της συνδρομής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις στις αρχές του 2023.
Επίσης, το Netflix σκοπεύει να λάβει μαζικά μέτρα κατά της κοινής χρήσης λογαριασμών, δηλαδή την κοινή χρήση δεδομένων πρόσβασης, η οποία απαγορεύεται στους όρους χρήσης, αλλά μέχρι στιγμής έχει γίνει ανεκτή από το Netflix. Ο πάροχος ροής υπολογίζει ότι πάνω από 100 εκατομμύρια περισσότερα νοικοκυριά μπορούν να αποκομίσουν έσοδα με αυτόν τον τρόπο.
Ήδη από τον Μάρτιο του 2022, το Netflix δοκίμαζε μια πρόσθετη χρέωση τριών δολαρίων ΗΠΑ σε Χιλή, Περού, Κόστα και άλλες χώρες της Νότιας Αμερικής, η οποία θα επέτρεπε στους χρήστες να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους μεταξύ των νοικοκυριών.
Ωστόσο, η χρήση σε smartphone, tablet και notebook δεν πρέπει να περιοριστεί, κατά την προσέγγιση της εταιρείας που τονίζει ότι «στόχος μας είναι να βρούμε μια εύχρηστη προσφορά κοινής χρήσης επί πληρωμή, που πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσει για τα μέλη μας και την επιχείρησή μας και που μπορούμε να προωθήσουμε το 2023».