Η ψηφιακή κάρτα εργασίας είναι διαθέσιμη για όλους τους τύπους κινητών (Android και iOS) μέσω του my ergani app, αλλά μπορεί να είναι και σε φυσική μορφή όπως ήδη ισχύει σε πολλές επιχειρήσεις που καταγράφουν τις ώρες εργασίας. Η ψηφιακή κάρτα είναι συνδεδεμένη με την εφαρμογή Ergani Card Scanner που έχουν προμηθευτεί οι επιχειρήσεις και η οποία διαβάζει τον QR κωδικό που παράγει η κάρτα.
Οι εργαζόμενοι σε τράπεζες και σούπερ μάρκετ κατά την είσοδό τους στον χώρο εργασίας, θα “σκανάρουν” στο Ergani CardScanner τον προσωπικό κωδικό QR code της ψηφιακής τους κάρτας δηλώνοντας την αρχή της εργασίας τους. Αντίστοιχα νέο σκανάρισμα θα γίνεται κατά την έξοδο από το χώρο εργασίας. Έτσι θα καταγράφονται αυτόματα οι ώρες εργασίας και οι υπερωρίες των εργαζομένων και τα στοιχεία θα “φορτώνονται” στην ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ και έτσι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του υπουργείου Εργασίας θα έχουν την πλήρη εικόνα. Πλήρη εικόνα όμως θα έχουν και οι εργαζόμενοι αφού μέσω του my ergani app θα βλέπουν πόσο δούλεψαν κάθε μέρα.
Εκτός όμως από το ωράριο εργασίας στην ψηφιακή κάρτα θα αποτυπώνεται το σύνολο των στοιχείων που αφορούν την “εργασιακή” ταυτότητα του εργαζόμενου, όπως ο μισθός και όλες οι μορφές άδειας που έλαβε αλλά και το ιστορικό των εργοδοτών του.