Οικονομία

Power Pass: Άνοιξε για όλα τα ΑΦΜ η πλατφόρμα

Power Pass: Από σήμερα [25/6] η πλατφόρμα του Power Pass,  για την επιδότηση στο ηλεκτρικό ρεύμα, είναι ανοιχτή πλέον για όλα τα ΑΦΜ

Από σήμερα [25/6] η πλατφόρμα του Power Pass,  για την επιδότηση στο ηλεκτρικό ρεύμα, είναι ανοιχτή πλέον για όλα τα ΑΦΜ, όπου είναι για τους λογαριασμούς ρεύματος της πρώτης κατοικίας ή φοιτητικής στέγης εντός Ελλάδος, που εκδόθηκαν κατά το διάστημα από 1 Δεκεμβρίου 2021 έως και 31 Μαΐου 2022.

Το ποσό της επιδότησης, το οποίο ανέρχεται στο 60% της αύξησης της τιμής ρεύματος της πρώτης κατοικίας που ανάλογα με το ύψος των λογαριασμών, μπορεί να φτάσει έως το ποσό των 600 ευρώ.

Πώς κάνετε την αίτηση
  • 1. Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία του
  • 2. Ο πολίτης καλείται να επιλέξει αν επιθυμεί να υποβάλει αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.
  • 3. Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής).

Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί:

είτε να τα επιβεβαιώσει,

* είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia), η οποία έχει υλοποιηθεί από την ΑΑΔΕ. Ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.

4. Στην ίδια σελίδα εμφανίζονται και τα πεδία ώστε ο πολίτης να συμπληρώσει το e-mail του, το IBAN και το όνομα του τραπεζικού ιδρύματος όπου τηρείται ο τραπεζικός του λογαριασμός.5. Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.Για όσες ημέρες παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων, θα διενεργείται προέλεγχος και θα αποστέλλονται ειδοποιήσεις στους πολίτες για τυχόν διορθώσεις (μη υπαρκτή παροχή, λανθασμένη κατηγορία λογαριασμού κ.λπ.).

Η εκκαθάριση των αιτήσεων, ο προσδιορισμός του ποσού επιστροφής και η καταβολή του στους δικαιούχους θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.