Στα οφέλη που προκύπτουν για τον ελληνικό τουρισμό από την διοργάνωση του Ράλι Ακρόπολις στάθηκε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, από το βήμα της ειδικής εκδήλωσης που έλαβε χώρα στο ΟΑΚΑ, για την παρουσίαση του αγώνα που προσελκύει εκατομμύρια θεατές ανά τον κόσμο.
Όπως είπε ο κ.Φραγκάκης, το 2021 η Ελλάδα μέσω του αγώνα προβλήθηκε σε τουλάχιστον 180 χώρες και οι θετικές εντυπώσεις στα κοινωνικά δίκτυα έφτασαν τα 40 εκατομμύρια τις ημέρες που διήρκησε ο αγώνας.
Την ίδια στιγμή υπογράμμισε ο κ. Φραγκάκης, το Ράλι Ακρόπολις άνοιξε τεράστιο παράθυρο προβολής των περιοχών που δεν ήταν στην πρώτη γραμμή της επισκεψιμότητας. Παράλληλα το Ράλι Ακρόπολις υπήρξε βασικός πυλώνας διατήρησης του brand της χώρας πέρυσι, αφού εν μέσω πανδημίας τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά σε ό,τι αφορά τη διοργάνωση, αλλά και την προστασία της δημόσιας υγείας.
Σε κάθε περίπτωση και φέτος ο ΕΟΤ θα συνδράμει αποφασιστικά στην ομαλή οργάνωση του αγώνα, ενώ η προβολή του θα περάσει και από τα 17 γραφεία του οργανισμού στο εξωτερικό ανέφερε ο κ. Φραγκάκης. Το Ράλι Ακρόπολις του 2022 θα πραγματοποιηθεί στις 8 με 11 Σεπτεμβρίου, ενώ οι φίλοι του αθλήματος θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν στο ΟΑΚΑ μια ειδική διαδρομή, σχεδιασμένη για να προσφέρει θέαμα στο κοινό που θα κατακλύσει το γήπεδο.