Focus

3 μουσικά βίντεο K-Pop με εντυπωσιακό Design

Τα ζωηρά χρώματα και ακόμη και η αρχιτεκτονική βοηθούν να πούμε τις ιστορίες αυτών των τραγουδιών

Ο σχεδιασμός των μουσικών βίντεο K-pop παίζει σημαντικό ρόλο σε μια βιομηχανία που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις εικόνες, την αισθητική και την εμφάνιση. Οι καλλιτέχνες της K-Pop έχουν αναλάβει να χρησιμοποιούν στοιχεία όπως το χρώμα ή την αρχιτεκτονική που μπορεί να φαίνονται συνηθισμένα και να τα μετατρέπουν σε εργαλεία αφήγησης στα βίντεό τους. Αυτά είναι μερικά από τα αγαπημένα μας παραδείγματα που χρησιμοποιούν προσεκτικά αυτά τα φανταστικά στοιχεία.

“Dumb Dumb” των Red Velvet

Αυτό το πολύχρωμο βίντεο κυκλοφόρησε το 2015 και είναι αγαπημένο στους θαυμαστές της K-Pop. Σε αυτό το βίντεο, η ομάδα φαίνεται να χορεύει σε γρήγορους ρυθμούς σε ένα παστέλ γραφείο της δεκαετίας του 1970 σε γοτθικό στιλ, δημιουργώντας μια εκθαμβωτική αντίθεση. Η χρωματική παλέτα αυτού του βίντεο, που περιλαμβάνει δροσερά μπλε και πράσινα, κόκκινα δαμάσκηνα και κίτρινα μουσταρδί, αντικατοπτρίζει άμεσα την αισιόδοξη ατμόσφαιρα του τραγουδιού.

“Countless” από το SHINee

Με μια πολύ πιο ζωντανή χρωματική παλέτα, το βίντεο για το “Countless” των SHINee δημιουργεί μια ηλεκτρική ατμόσφαιρα σε ένα ήρεμο και χαλαρό μουσικό βίντεο. Κάθε μέλος του συγκροτήματος πλαισιώνεται με μοναδικούς χρωματικούς συνδυασμούς, δίνοντας μια ματιά στην προσωπικότητα του καθενός. Αυτό το βίντεο δεν περιλαμβάνει μια αφήγηση, αλλά προσφέρει λεπτομερείς στιγμές όπου ο συνδυασμός του ομαλού ρυθμού και της υποβλητικής χρήσης του χρώματος στο βίντεο παρέχει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα για το μέλλον του συγκροτήματος.

«You and I», «Above The Time» και «Blueming» από την IU

Το σπίτι είναι ένα σημαντικό αφηγηματικό στοιχείο σε πολλά βίντεο K-pop, αλλά ειδικά σε βίντεο που κοιτάζουν IU. Η τραγουδίστρια δημιούργησε μια κοινή αφήγηση στα βίντεο των “You and” (2011) και “Above The Time” (2019) όπου ένα παραμυθένιο κουκλόσπιτο είναι μια μεταφορά για δύο εραστές που χωρίζονται από χρόνο και παράλληλους κόσμους.