Ελλάδα

Μετρό Θεσσαλονίκης: “Η εταιρεία εφάρμοσε τις μελέτες, που εκπονήθηκαν πριν το 2019”

Μετρό Θεσσαλονίκης: "Η εταιρεία εφάρμοσε τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών που εκπονήθηκαν πριν το 2019 από τον δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων"

“Η εταιρεία εφάρμοσε τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών που εκπονήθηκαν πριν το 2019 από τον δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων από το σύνολο των αρμοδίων αρχών”, τονίζει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος σε σχόλιό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μετά τις αντιδράσεις και τη σύγχυση που προκλήθηκαν για την κυκλοφορία στον κόμβο της πλατείας Δημοκρατίας στον Βαρδάρη και την απαγόρευση της ευθείας πορείας από την 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκαδά, καθώς και για τη διατήρηση της μονοδρόμησης της οδού.

«Παρότι δεν αποτελεί ευθύνη της Αττικό Μετρό, η κίνηση από την 26ης Οκτωβρίου προς τη Λαγκαδά, ωστόσο μελετήθηκε ως πιθανό ενδεχόμενο και τελικά αξιολογήθηκε ότι η παροχή μίας τέτοιας δυνατότητας θα επιβάρυνε χρονικά τη σηματοδότηση στον κόμβο, δημιουργώντας πρόσθετα αντιλειτουργική επιβάρυνση στην ήδη ασφυκτιούσα οδό Μοναστηρίου, στο ρεύμα εισόδου προς την Εγνατία, αλλά και στην πλατεία Δημοκρατίας στο ρεύμα εξόδου προς Μοναστηρίου και κατά συνέπεια και στην Εγνατία», επισημαίνει ο ίδιος.

Προσθέτει, πως βασική υποχρέωση της Αττικό Μετρό ΑΕ είναι η επαναφορά της κατάστασης που προϋπήρχε των προσωρινών ρυθμίσεων που ίσχυσαν για τις εργοταξιακές καταλήψεις που και στο παρελθόν απαγόρευε την κίνηση από την 26ης Οκτωβρίου προς τη Λαγκαδά. Προ των προσωρινών μονοδρομήσεων που εφαρμόστηκαν πριν από 15 χρόνια, η κίνηση αυτή εξυπηρετούταν από την οδό Δωδεκανήσου, για την οποία όμως επελέγη η διατήρηση της μονής φοράς προς το λιμάνι, όπως σημειώνει ο ίδιος.

Έτσι, οι οδηγοί πρέπει να επιλέγουν ως διέξοδο προς την Λαγκαδά την οδό Αναγεννήσεως και εναλλακτικά, στη συνέχεια, μέσω Μοναστηρίου, τις Αγίων Πάντων ή Μιχαήλ Καλού, διευκρινίζει, καλώντας σε ταχεία ενημέρωση των εφαρμογών χαρτών σχετικά με τις αλλαγές και προκειμένου να σχεδιάζουν αυτές τις σωστές διαδρομές.

Σε επισήμανσή του για τη «σχέση» της εταιρείας Αττικό Μετρό και της πόλης της Θεσσαλονίκης, ο κ. Ταχιάος επισημαίνει χαρακτηριστικά στο σχόλιό του ότι «διαπιστώνω ότι χωρίς πληροφόρηση ασκείται κριτική στην εταιρεία για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που συνοδεύουν την απόδοση των κατειλημμένων χώρων και την αποκατάσταση του επιπέδου οδού στην Πλατεία Δημοκρατίας (Βαρδάρης) και συγκεκριμένα για την απαγόρευση της διαμπερούς διέλευσης από την οδό 26ης Οκτωβρίου προς την οδό Λαγκαδά καθώς και για την διατήρηση της μονοδρόμησης της οδού Δωδεκανήσου.

Οφείλω να ξεκαθαρίσω πως η εταιρεία εφήρμοσε τις επιταγές κυκλοφοριακών μελετών οι οποίες εκπονήθηκαν προ του 2019, από τον δήμο Θεσσαλονίκης και έτυχαν όλων των επιβαλλομένων εγκρίσεων από το σύνολο των αρμοδίων αρχών.