Σημαντική διάκριση απέσπασε η Άνδρος, που βρίσκεται ανάμεσα στους καλύτερους, ανερχόμενους προορισμούς του κόσμου σε λίστα που ανακοίνωσε πρόσφατα η Βρετανική εφημερίδα Evening Standard μετά από έρευνα των συντακτών της.
Όπως αναφέρεται στην αρχή του άρθρου, «μετά από δύο χρόνια αδράνειας, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επανέλθουν δριμύτεροι και να ανακαλύψουν νέες εμπειρίες». Εκτιμάται σύμφωνα με το αφιέρωμα πως επτά ανερχόμενοι προορισμοί από όλο τον κόσμο μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στα πλάνα των ταξιδιωτών για τα επόμενα χρόνια, μέσα στους οποίους εντάσσεται η Άνδρος ως ένας αυθεντικός και ποιοτικός προορισμός των Κυκλάδων με μοναδική αρχιτεκτονική και μαγευτική φύση που καθηλώνει τους επισκέπτες της. Ο κατάλογος περιλαμβάνει επίσης το Πορτοπάλο στη Σικελία, τη Μασσαλία, το Τόδος Σάντος στο Μεξικό, την Εσαουίρα στο Μαρόκο, το Ρέικιαβικ, και τη Σεβίλλη.
«Παρά τα δύο χρόνια περιορισμών, φροντίσαμε ώστε το ξεχωριστό αφήγημα της Άνδρου να αποκτήσει μεγαλύτερη εξωστρέφεια. Ασφάλεια, φύση, ποιότητα, αυθεντικότητα, ιστορία, δραστηριότητες, τοπική κουζίνα και εξωτικές παραλίες δημιουργούν ένα μείγμα συστατικών που αναδεικνύουμε ως δήμος μέσα από δράσεις προβολής σε Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Ισραήλ με τη στήριξη του δικτύου τοπικών επιχειρήσεων CTN Andros», αναφέρει ο αντιδήμαρχος τουρισμού, Νίκος Μουστάκας.
Σημειώνεται πως παράλληλα ξεκίνησε η νέα καμπάνια του δήμου Άνδρου για την προβολή στην Αττική με slogan «Άνδρος… Αν θες να αποδράσεις!»
Μέσα από 31 φωτιζόμενα πλαίσια σε 17 σταθμούς του Μετρό Αττικής όπως Σύνταγμα, Εθνική Άμυνα, Αμπελόκηποι, Ευαγγελισμός, Μέγαρο Μουσικής, Πανόρμου και Πανεπιστήμιο, «ξετυλίγεται» για 14 ημέρες η καμπάνια προβολής.
Ταυτόχρονα, η Άνδρος θα προβάλλεται για ένα μήνα με μεγάλες εικόνες στις «πλάτες» δύο λεωφορείων που εκτελούν διαδρομές οι οποίες περιλαμβάνουν περιοχές όπως Πολύγωνο, Γλυφάδα, Ακαδημία, Μουσείο, Ακρόπολη, Κηφισιά, κ.α.