“Η αιχμή του δόρατος της περιφερειακής ανάπτυξης είναι η τουριστική δραστηριότητα” σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα του συνεδρίου για την περιφερειακή ανάπτυξη που λαμβάνει χώρα στην Πάτρα.
Απευθυνόμενος στο ακροατήριο της Δυτικής Ελλάδας ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να αναδειχθούν και οι εναλλακτικοί προορισμοί που δεν είναι στην πρώτη γραμμή της επισκεψιμότητας. Η Πάτρα έχει ξεχωριστό πλεονέκτημα το λιμάνι, ανάφερε ο υπουργός Τουρισμού και προανήγγειλε και ξεχωριστή καμπάνια για την ανάδειξη της περιοχής.
Όπως είπε, η καμπάνια Greekend που ξεκίνησε με Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θα αγκαλιάσει και την Πάτρα προκειμένου να γίνει πόλος έλξης για τους επισκέπτες του Σαββατοκύριακου (City Break). Στόχος είναι να αυξηθούν κατακόρυφα οι επισκέπτες στην Πάτρα από Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία, Αμερική αλλά και τις Βαλκανικές χώρες.
Ο τουρισμός είναι το “βαρύ πυροβολικό” της οικονομίας, είναι αυτή η οικονομική δραστηριότητα που φέρνει μέρισμα στην ελληνική οικογένεια, σημείωσε ο υπουργός. Άλλωστε η συνεισφορά του στο ΑΕΠ ανέρχεται στο 25%, πρόσθεσε ο κ. υπουργός.
Εστιάζοντας στην προβολή της ευρύτερης περιοχής ο κ. Κικίλιας σημείωσε ότι θα επιχειρηθεί περαιτέρω ανάδειξη της αρχαίας Ολυμπίας, ενώ ειδική μέριμνα θα υπάρξει και για το Κατάκολο, που είναι σημείο αναφοράς για την κρουαζιέρα.
“Να επισκεφθούμε τη βόρεια Εύβοια και τη Σάμο”
«Εν μέσω των πολλαπλών κρίσεων που αντιμετωπίζουμε διεθνώς τα τελευταία τρία χρόνια, το τουριστικό προϊόν της χώρα μας απέδειξε ότι είναι εξαιρετικό ανθεκτικό. Και οι ταξιδιώτες από το εξωτερικό που επισκέπτονται την Ελλάδα, συνεχίζουν να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον OPEN.
Όπως υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού – σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία – η Ελλάδα είναι ο τρίτος τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς τουρίστες, μετά την Ισπανία και τα Κανάρια Νησιά, σε σύνολο 26 χωρών.
“Η χώρα μας απέδειξε ότι είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός”
«Όπως ανακοινώθηκε, η Ελλάδα είναι στην τρίτη θέση αναφορικά την ποιότητα και την αξία του τουριστικού της προϊόντος για τις διακοπές των Βρετανών τουριστών φέτος το καλοκαίρι. Η χώρα μας απέδειξε ότι είναι ένας ασφαλής τουριστικός προορισμός. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που έπειτα από δύο και πλέον χρόνια πανδημίας και εν μέσω όλων αυτών των κρίσεων, επιτύχαμε το rebranding της χώρας μας, με αποτέλεσμα σήμερα οι επισκέπτες μας να αναγνωρίζουν ότι έχουμε ένα μοναδικό τουριστικό προϊόν»